IAET-kassan suorajäseniä paikalla?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hesla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hesla

Vieras
Onko teille tullut jo lasku tämän vuoden kassamaksusta (45?)? Minulle ei ole ja siksi kyselen kun tänä vuonna pelkän maksamisen sijaan minä valitettavasti joudun myös anomaan sioelä työttömyyskorvauksia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hesla:
Onko teille tullut jo lasku tämän vuoden kassamaksusta (45?)? Minulle ei ole ja siksi kyselen kun tänä vuonna pelkän maksamisen sijaan minä valitettavasti joudun myös anomaan sioelä työttömyyskorvauksia.

Tuli jo joskus tammi/helmikuussa se lasku. Ja itsekin työttömänä ja ansiosidonnaisella olen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hesla:
Tulikohan sulta se sitten työttömyyskassan kautta kun oaet:n sivulla sanotaan että lasku lähetetään maalis-helmikuun vaihteessa.

Jaa-a en kyllä muista yhtään minkä kautta tuli Iaet:n kai koska sinnehän se maksukin menee... Anoin vielä sitä alennusta nyt kun olen työttömänä ja sen vastaus tuli tuossa maaliskuun alussa.
 
Voi sentään... toivottavasti mä en ole jäänyut jakelusta väliin. Tosin e-asioinnin mukaan mä en ainakaan ole eronnut ja aljattelin josko maksulaput olisivat myöhässä kassan kiireiden takia.
Kuinka kauan sinulla ingenjöörare meni alkuperäisen hakemuksen käsittelyssä? Ja käsiteltiinkö se nyt kun on ollut ruuhkaa vai joskus aiemmin kun näin monia ei vielä oltu irtisanottu?
 
Alkuperäinen kirjoittaja hesla:
Voi sentään... toivottavasti mä en ole jäänyut jakelusta väliin. Tosin e-asioinnin mukaan mä en ainakaan ole eronnut ja aljattelin josko maksulaput olisivat myöhässä kassan kiireiden takia.
Kuinka kauan sinulla ingenjöörare meni alkuperäisen hakemuksen käsittelyssä? Ja käsiteltiinkö se nyt kun on ollut ruuhkaa vai joskus aiemmin kun näin monia ei vielä oltu irtisanottu?

Elokuun lopulla jäin työttömäksi ja ensimmäiset rahat sain joulukuun puolessavälissä kahdelta viikolta. Joten kannattaa varautua TOODELLA pitkään käsittely aikaan. Tietenki myös vaikuttaa paljonko saat lopputilissä rahaa. Ne rahathan jaetaan per päivä osiin ja niin kauan kuin he katsovat että elät niillä niin rahaa et saa. Ja mulla tosiaan meni niin että vasta joulukuun alusta alettiin maksamaan...
 
No mä en ainakaan saanut kovinkaan kultaista kädenpuristusta mutta lomarahat + puolen kuun ylimääräiset kipurahat kai sitten kuitenkin myöhästyttävät maksatusta.
Kiitos vastauksista ja onnea olemattomille työmarkkinoille jos olet töitä etsimässä!
Minä itse aloitan ensi viikolla yhden työkkärin järjestämän koulutuksen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hesla :
No mä en ainakaan saanut kovinkaan kultaista kädenpuristusta mutta lomarahat + puolen kuun ylimääräiset kipurahat kai sitten kuitenkin myöhästyttävät maksatusta.
Kiitos vastauksista ja onnea olemattomille työmarkkinoille jos olet töitä etsimässä!
Minä itse aloitan ensi viikolla yhden työkkärin järjestämän koulutuksen.

Vauva tulossa, joten muutama vuosi menee kevyesti kotona. Eiköhän sitten markkinat taas ole suotuisammat =)
 
En olisi uskonut että suurimpiin kuuluvalla kassalla on näin pahoja maksu- ja viivevaikeuksia. Todella outoa. Lähetät työttömyyslapun esim. tänään --> saat ensimmäiset rahat lokakuussa... :D

Menee kassa vaihtoon nyt - kiitos kuluneista kuukausista ja toivon ripeämpiä otteita - Adjö IAET!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viivi-viive:
En olisi uskonut että suurimpiin kuuluvalla kassalla on näin pahoja maksu- ja viivevaikeuksia. Todella outoa. Lähetät työttömyyslapun esim. tänään --> saat ensimmäiset rahat lokakuussa... :D

Menee kassa vaihtoon nyt - kiitos kuluneista kuukausista ja toivon ripeämpiä otteita - Adjö IAET!

Niinpä, aivan uskomatonta toimintaa. Olen odottanut helmikuusta asti ja ei ainakaan kuukauteen ole tulossa, jos riittäneekään se aika. Kassan vaihdan aivan varmasti.
 

Yhteistyössä