H
hesla
Vieras
Onko teille tullut jo lasku tämän vuoden kassamaksusta (45?)? Minulle ei ole ja siksi kyselen kun tänä vuonna pelkän maksamisen sijaan minä valitettavasti joudun myös anomaan sioelä työttömyyskorvauksia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hesla:Onko teille tullut jo lasku tämän vuoden kassamaksusta (45?)? Minulle ei ole ja siksi kyselen kun tänä vuonna pelkän maksamisen sijaan minä valitettavasti joudun myös anomaan sioelä työttömyyskorvauksia.
Alkuperäinen kirjoittaja hesla:Tulikohan sulta se sitten työttömyyskassan kautta kun oaet:n sivulla sanotaan että lasku lähetetään maalis-helmikuun vaihteessa.
Alkuperäinen kirjoittaja hesla:Voi sentään... toivottavasti mä en ole jäänyut jakelusta väliin. Tosin e-asioinnin mukaan mä en ainakaan ole eronnut ja aljattelin josko maksulaput olisivat myöhässä kassan kiireiden takia.
Kuinka kauan sinulla ingenjöörare meni alkuperäisen hakemuksen käsittelyssä? Ja käsiteltiinkö se nyt kun on ollut ruuhkaa vai joskus aiemmin kun näin monia ei vielä oltu irtisanottu?
Alkuperäinen kirjoittaja hesla :No mä en ainakaan saanut kovinkaan kultaista kädenpuristusta mutta lomarahat + puolen kuun ylimääräiset kipurahat kai sitten kuitenkin myöhästyttävät maksatusta.
Kiitos vastauksista ja onnea olemattomille työmarkkinoille jos olet töitä etsimässä!
Minä itse aloitan ensi viikolla yhden työkkärin järjestämän koulutuksen.
Alkuperäinen kirjoittaja Viivi-viive:En olisi uskonut että suurimpiin kuuluvalla kassalla on näin pahoja maksu- ja viivevaikeuksia. Todella outoa. Lähetät työttömyyslapun esim. tänään --> saat ensimmäiset rahat lokakuussa...
Menee kassa vaihtoon nyt - kiitos kuluneista kuukausista ja toivon ripeämpiä otteita - Adjö IAET!