Ihan hetkisen näkyvissä, tällaisen kivan yllärin sain

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:heart: :heart: :heart: :'( Voi että, tulee ihan haikea fiilis! Miten se aika meneeki niin äkkiä, vastahan mullaki oli mahassa tuommonen ja nyt hän onki yhtäkkiä jo 9kk :o

Pakko silti kysyä tyhmiä, että onko nuo hiukset jotka kuvassa näkyy tummina? (tää kuuluu varmaan sarjaan maailman tyhmin kysymys :ashamed: )

Alkuperäinen kirjoittaja Piritta:
ihana kuva, paljon onnea!
onko teidän toinen lapsi?
saitkos sukupuolen selville? :)

Vastasinkin jo tossa että minun kolmas, miehen ensimmäinen ihan oma :heart:
Saatiin selville ehkä, ei voinut ihan varmaksi sanoa kun toinen heilutteli nepanuoraa siinä edessä koko ajan =)
Sen takia se lääkäri tolla 4d:llä koittikin katsoa jos paremmin näkyisi mut melko varmasti saatiin selville :D
Salettiin yllättää vielä synnytyksessä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:
:heart: :heart: :heart: :'( Voi että, tulee ihan haikea fiilis! Miten se aika meneeki niin äkkiä, vastahan mullaki oli mahassa tuommonen ja nyt hän onki yhtäkkiä jo 9kk :o

Pakko silti kysyä tyhmiä, että onko nuo hiukset jotka kuvassa näkyy tummina? (tää kuuluu varmaan sarjaan maailman tyhmin kysymys :ashamed: )

Ei itseasiassa, ja mäkin luulin et ne on, ja mies :D :D
Mut se on lapsivettä ;)
Vaikka miehen kanssa kyl mietittiin et hyvin ois kaverille tumma tukkakin sopinut :D

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:

Mut se on lapsivettä ;)
Vaikka miehen kanssa kyl mietittiin et hyvin ois kaverille tumma tukkakin sopinut :D

OHO , lapsivettä :o No hyvä, että teki luulitte, etten tunne itteäni ihan tumpeloksi :D

Tumma tukka tosiaan ois sopinu hyvin pikkukaverille :heart:

Mut se on lapsivettä ;)

OHO , lapsivettä :o No hyvä, että teki luulitte, etten tunne itteäni ihan tumpeloksi :D

Tumma tukka tosiaan ois sopinu hyvin pikkukaverille :heart:

[/quote]

No ois joo :D
Me ollaan vaaleita molemmat et tuskin noin tummaa tukkaa ainakaan tulee :)
Mutta juu, lapsivettä, näin mä ymmärsin asian kun sitä kysäisin :D
Kyllähän toi nyt tukalta näytti ihan selvästi :saint:

kirjotitkin tonne jo että kolmas :)
onkos tämäkin poitsu?

Mulla on siis tämä esikoinen tyttö, tollainen soturi prinsessa, kakkonen on poika ja tämä on sitten jompukumpi kun varmasti nyt ei sitä tiedetty :D

noista supersankareista heti vedin johtopäätöksen että sulla poikia mutta eipä se tietenkään aina niin menekään :D

mulla meni 4d rahat hukkaan... sanottiin tytöks mutta poikapa se sit ylläriks olikin.... :D

kirjotitkin tonne jo että kolmas :)
onkos tämäkin poitsu?

Mulla on siis tämä esikoinen tyttö, tollainen soturi prinsessa, kakkonen on poika ja tämä on sitten jompukumpi kun varmasti nyt ei sitä tiedetty :D

noista supersankareista heti vedin johtopäätöksen että sulla poikia mutta eipä se tietenkään aina niin menekään :D

mulla meni 4d rahat hukkaan... sanottiin tytöks mutta poikapa se sit ylläriks olikin.... :D

Juu sillä mä en tohon sata varmasti luotekkaan, ja lääkärikin sanoi ettei ihan varmaksi lupaa mitään!
Meillä toi neiti on sellainen rämäpää et ylittää kepeesti pojankin saavutukset :D

Uusimmat

Yhteistyössä