Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:Ihuna!!! :heart: Onko tämä teidän ensimmäinen lapsukainen?
Eeheeii, tää on mulle kolmas, miehelle kyllä ensimmäinen
Noi toiset "vauvelit" on ja 6 ja kohta 5 vuotiaat super sankarit
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:Ihuna!!! :heart: Onko tämä teidän ensimmäinen lapsukainen?
Alkuperäinen kirjoittaja Piritta:ihana kuva, paljon onnea!
onko teidän toinen lapsi?
saitkos sukupuolen selville?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö::heart: :heart: :heart: :'( Voi että, tulee ihan haikea fiilis! Miten se aika meneeki niin äkkiä, vastahan mullaki oli mahassa tuommonen ja nyt hän onki yhtäkkiä jo 9kk![]()
Pakko silti kysyä tyhmiä, että onko nuo hiukset jotka kuvassa näkyy tummina? (tää kuuluu varmaan sarjaan maailman tyhmin kysymys :ashamed: )
Alkuperäinen kirjoittaja Piritta:kirjotitkin tonne jo että kolmas
onkos tämäkin poitsu?
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja hömppö::heart: :heart: :heart: :'( Voi että, tulee ihan haikea fiilis! Miten se aika meneeki niin äkkiä, vastahan mullaki oli mahassa tuommonen ja nyt hän onki yhtäkkiä jo 9kk![]()
Pakko silti kysyä tyhmiä, että onko nuo hiukset jotka kuvassa näkyy tummina? (tää kuuluu varmaan sarjaan maailman tyhmin kysymys :ashamed: )
Ei itseasiassa, ja mäkin luulin et ne on, ja mies![]()
![]()
Mut se on lapsivettä![]()
Vaikka miehen kanssa kyl mietittiin et hyvin ois kaverille tumma tukkakin sopinut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Ei itseasiassa, ja mäkin luulin et ne on, ja mies![]()
![]()
Mut se on lapsivettä![]()
Vaikka miehen kanssa kyl mietittiin et hyvin ois kaverille tumma tukkakin sopinut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Oi ihanuus... =)
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja Piritta:kirjotitkin tonne jo että kolmas
onkos tämäkin poitsu?
Mulla on siis tämä esikoinen tyttö, tollainen soturi prinsessa, kakkonen on poika ja tämä on sitten jompukumpi kun varmasti nyt ei sitä tiedetty![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Piritta:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja Piritta:kirjotitkin tonne jo että kolmas
onkos tämäkin poitsu?
Mulla on siis tämä esikoinen tyttö, tollainen soturi prinsessa, kakkonen on poika ja tämä on sitten jompukumpi kun varmasti nyt ei sitä tiedetty![]()
noista supersankareista heti vedin johtopäätöksen että sulla poikia mutta eipä se tietenkään aina niin menekään
mulla meni 4d rahat hukkaan... sanottiin tytöks mutta poikapa se sit ylläriks olikin....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nintzu81:oi kiva, kun pistit vielä. :heart: Ihana kuva!! Tuostahan vois vaikka suurennoksen teettää ja kehystää.![]()