http://irc-galleria.net/view.php?nick=Loreliina&image_id=40119821
tosta potkupuvusta siis ei pojasta
mies käski pistää huutonettiin ku kerroin et jotkut maksaa 70-luvun vaatteista vaik mitä mut enhän mie raaski tuota myydä ku miehen vanha :heart: mut ihan mieleenkiinnosta maksasko tosta joku paria euroa enempää
tosta potkupuvusta siis ei pojasta
mies käski pistää huutonettiin ku kerroin et jotkut maksaa 70-luvun vaatteista vaik mitä mut enhän mie raaski tuota myydä ku miehen vanha :heart: mut ihan mieleenkiinnosta maksasko tosta joku paria euroa enempää