ihan huvikseen, paljonka maksasitte?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rusina82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rusina82

Jäsen
10.02.2005
531
0
16
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Loreliina&image_id=40119821

tosta potkupuvusta siis ei pojasta ;)

mies käski pistää huutonettiin ku kerroin et jotkut maksaa 70-luvun vaatteista vaik mitä mut enhän mie raaski tuota myydä ku miehen vanha :heart: mut ihan mieleenkiinnosta maksasko tosta joku paria euroa enempää :whistle:
 
No minä en maksaisi sitä paria euroa enempää, mutta minä en olekaan mikään retrofriikki ;) Kyllähän joku saattaisi maksaa maltaita, jos on hyväkuntoinen puku. Mutta jos sillä puvulla on kuitenkin tunnearvoa, niin en itse kyllä rahankiilto silmissä sitä myisi.. että vähän kakspiippunen juttu.

Nättihän tuo on... niin poika kun pukukin :heart: :D
 

Yhteistyössä