P
pirullinen emäntä
Vieras
kyllä mua oikeasti surettaa, kun miehesi ei ole kasvanut aikuiseksi, kotileikkiin kun alkaa se pitää kestää ja kantaa vastuunsa kuin MIES isolla m:llä .. lapsi tuskin on sikinnyt pyhästä hengestä...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja elisa:Voo kiesus mitä valitusta, ukko kotona etkä saa sitä nahjusta lasta katsomaan? Vika on äiteessäkin, mitäs alistuu vaikka "juttelevat" kun ukkos on huomannut että et VAADI sitä kumminkaan mitään asian hyväksi tekemään.
Olen itse yh ja ei todellakaan ole ollut "omaa aikaa" 10 vuoteen!!! Ei ole ollut sukulaisia hoitamassa tai muita tuttuja, ukosta puhumattakaan. Repikää siitä.
Kyllä sapetta nämä uusavuttomat ihmiset, mitä pitää niitä lapsia tehä jos ne on niin hankalia hoitaa??? Ennen äiti hoiti 12 mukulaa,navetan,kodin ja muut kylän kinkerit samaan aikaan...Pyöräytti saunassa mukulan ja meni pellolle töihin,valittamatta.
Voo kiesus mitä valitusta, ukko kotona etkä saa sitä nahjusta lasta katsomaan? Vika on äiteessäkin, mitäs alistuu vaikka "juttelevat" kun ukkos on huomannut että et VAADI sitä kumminkaan mitään asian hyväksi tekemään.
Olen itse yh ja ei todellakaan ole ollut "omaa aikaa" 10 vuoteen!!! Ei ole ollut sukulaisia hoitamassa tai muita tuttuja, ukosta puhumattakaan. Repikää siitä.
Kyllä sapetta nämä uusavuttomat ihmiset, mitä pitää niitä lapsia tehä jos ne on niin hankalia hoitaa??? Ennen äiti hoiti 12 mukulaa,navetan,kodin ja muut kylän kinkerit samaan aikaan...Pyöräytti saunassa mukulan ja meni pellolle töihin,valittamatta.
Alkuperäinen kirjoittaja herkkusuu:Voo kiesus mitä valitusta, ukko kotona etkä saa sitä nahjusta lasta katsomaan? Vika on äiteessäkin, mitäs alistuu vaikka "juttelevat" kun ukkos on huomannut että et VAADI sitä kumminkaan mitään asian hyväksi tekemään.
UGH. minä olla paras. UGHS. minä olla marttyyri... voi kiesus sentään... Ethän vaan ole tosissasi? Tuo jos mikä on naurettavuuden huippu....kyllä sitä ennen vanhaan... juuri näiden kommenttien takia vanhemmille ihmisille nauretaan. siis me nuoremmat nauramme teille vanhemmille. Miksi pitäisi rääkätä itsensä henkihieveriin kun tasapuolisessa suhteessa molemmat hoitaa kotia?
Olen sitä mieltä että kyllä se mies sen kanssa pärjää kun vaan lykkäät sen syliin ja sanot että moro, tulen joskus illalla. oot ehkä antanu sen luivia vähän liian helpolla. ja öisinkin se on totunu et no kyllä se äiskä hoitaa kuitenki vaikka en nyt korvaanikaan letkauttaisi...
Tsemppiä ja jaksamista!
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra harmaana:Viesti
Alkuperäinen kirjoittaja herkkusuu:Voo kiesus mitä valitusta, ukko kotona etkä saa sitä nahjusta lasta katsomaan? Vika on äiteessäkin, mitäs alistuu vaikka "juttelevat" kun ukkos on huomannut että et VAADI sitä kumminkaan mitään asian hyväksi tekemään.
UGH. minä olla paras. UGHS. minä olla marttyyri... voi kiesus sentään... Ethän vaan ole tosissasi? Tuo jos mikä on naurettavuuden huippu....kyllä sitä ennen vanhaan... juuri näiden kommenttien takia vanhemmille ihmisille nauretaan. siis me nuoremmat nauramme teille vanhemmille. Miksi pitäisi rääkätä itsensä henkihieveriin kun tasapuolisessa suhteessa molemmat hoitaa kotia?
Olen sitä mieltä että kyllä se mies sen kanssa pärjää kun vaan lykkäät sen syliin ja sanot että moro, tulen joskus illalla. oot ehkä antanu sen luivia vähän liian helpolla. ja öisinkin se on totunu et no kyllä se äiskä hoitaa kuitenki vaikka en nyt korvaanikaan letkauttaisi...
Tsemppiä ja jaksamista!
Kun näitä "ennen vanhaan" -kommentteja lukee, annetaan aina ymmärtää, että äiti ihan yksinään teki kaiken. Todellisuudessa niitä lapsenkaitsijoita oli sitten isolla tilalla enemmänkin, sukulaiset, palkolliset. Apuna taloustöissä ja kaikessa muussakin olivat vanhemmat lapset, sukulaiset ja palkolliset. Lapsuus meni tekemällä tilan töitä. Olisihan se hauskaa karauttaa Kättärille oikein hevoskyydillä!
Alkuperäinen kirjoittaja nainen vaan...:Mä en sit käsitä minkä takia joidenkin pitää ottaa osaa keskusteluun, jos ei kerta saa suustaan mitään muuta kuin loukkauksia. Tosiaan ennen vanhaan on ollut apuna, vaikka ketä ja myös isommat lapset on hoitanut nuorempia. tiedän ihan omasta suvusta näin olleen asian. Eli ei se äiti sillonkaan ole kaikkea tehnyt yksin. Miksi muutenkaan alkaa syytellä toisia, jos joku kertoo omista ajatuksistaan ja mikä mieltä painaa? Vois jättää kommentoimatta, jos ei osaa kuin syytellä.
Ja me jotka myönnämme väsyvämme ja haluamme täällä jutella niin ehkä emme katkeroidu niin pahasti kuin ne, jotka eivät juttele ja koittavat muka selvitä kaikesta yksin ja puhumatta.
Ja eikös yh vanhemmille jää omaa aikaa? Minne se aika menee, kun lapset on toisen vanhemman luona?eikö sillon ole omaa aikaa? Jotenkin tällanen pisti mieleen tuosta HERKKUSUUN tekstistä. Ja hänen teksti kuulosti olevan aika katkeraa.
Ei me tiedetä millaisia ihmisiä täällä kirjottelee tai saatikka heidän miehistään millaisia he ovat. Vaikea mennä toista neuvomaan, että puhua parisuhteesta miehen kanssa jne. Itse en saa asioita sen paremmiksi puhumallakaan. Kai minä sitten olen myös sellanen "Uusavuton", vaikka tämä sana käsittääkseni tarkoittaa aivan muuta, jota ei tähän asian yhteyteen voi laittaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mui:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra harmaana:Viesti
Juu, ennen oli koko perhe ja suku auttamassa! Isommat lapset hoiteli pienempiä, ei äiti.