Ihan pakko mainostaa! Lidlistä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nam"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nam"

Vieras
Käväisin siellä äskettäin ja nälkäisenä mukaan tarttui näitä Deluxe-tuotteita. Ja nyt on kyllä aivan pakko kehua, nää on ihan taivaallisia! Siis lähinnä tämä savukalasalaatti, lohocarpaccio sekä RoastBeef-leikkele. Vievät kielen mennessään.

Näitä on aivan varmasti meidän joulupöydässä, voin suositella!

[QUOTE="vieraana";29332022]Se tavallinen carpaccio oli kyllä järkyttävää kuraa. Minusta parhaat on karitsan t-luupihvit.[/QUOTE]

Siis tarkoitatko "tavallisella carpacciolla" näitä deluxe-tuotteita vai jotain muuta. Ajattelin meinaan koittaa sitä, mutta jos se deluxe on myös kuraa... niin ei sit.

Minä taas päädyin ostamaan ensimmäisen kerran elämässäni Lidlistä ulkomaalaista margariinia leivän päälle, kun on lähes puolet halvempaa kuin suomalaiset. Olin positiivisesti yllättynyt. Maku oli hyvä, joten tästä lähtien ostan sitä jatkossakin. Koska ostovoimani pienenee vuosivuodelta olemattomien palkankorotusten takia, niin pakko se on alkaa säästämään tosissaan.

[QUOTE="Heidi";29332191]Minä taas päädyin ostamaan ensimmäisen kerran elämässäni Lidlistä ulkomaalaista margariinia leivän päälle, kun on lähes puolet halvempaa kuin suomalaiset. Olin positiivisesti yllättynyt. Maku oli hyvä, joten tästä lähtien ostan sitä jatkossakin. Koska ostovoimani pienenee vuosivuodelta olemattomien palkankorotusten takia, niin pakko se on alkaa säästämään tosissaan.[/QUOTE]
Itse ostan Suomesta enää vain lähinnä elintarvikkeet, nekin Lidlistä. Vaatteet, elektroniikka, yms. tulee tilattua ulkomailta verkkokaupoista. Sitten yritykset valittaa siitä, että ulkomainen verkkokauppa syö heidän tulojaan. Ei ole kuluttajan vika se. Ei kukaan ulkomailta ryhdy ostamaan silkkaa vittumaisuuttaan, vaan kotimaan päättömän verotuksen takia ja epäterveen kilpailutilanteen johdosta (terve vaan, S ja K -ryhmät). Maiden rajoilla ei ole enää niin suurta väliä hankinnoissa, olis ehkä poliitikkojenkin hyvä herätä miettimään, voiskohan sitä ALV:n suuruutta harkita uudestaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vähän ot:
Dechs, voisitko vinkata mulle helpon ja luotettavan nettikaupan, josta voisin joulun jälkeen tilata LG:n älytelkkarin (edullisesti)?
Eiköhän Amazon ole. Amazon.de:stä huvikseni vilkaisin, 50 tuuman telkkarin kuljetuskuluiksi Suomeen tulee 30 euroa. Melko edullista tuon kokoiselle boksille.

Yhteistyössä