ihan tyhjä olo..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
mies on 3päivää viikossa töissä,tekee 6-20 vuoroa siis 3päivää ja loput on vapaata.

mua inhottaa kun mies tulee kotiin ja ite menen nukkumaan pojan kanssa niin kämppä on kun pommin jäljiltä kun herätään aamulla |O (ei edes vapaapäivinä siivoa vaikka niitä on koknaiset 4kpl/viikko)

Toi on ihan hemmetin raskas vuoro! Ei paljon huvita seuraavana päivänä puuhailla mitään, joten varsinaisesti työpäivää seuraava päivä ei ole mielestäni VAPAA sanan varsinaisessa merkityksessä.

(on nukkunu sohvalla viimeset 2kk en tiedä miksi)

Ois varmaan aika kysyä?

tienaa n. 2000e/kk käteen,maksaa autonlyhennyksen (auto on siis hänen) ja oman osuutensa vuokrasta.viimesen 4kk aikana mä oon maksnau omasta ä-rahastani omat laskut ja meidän kaikkien kolmen elämisen :/

Jos on yhteinen elämä, MIKSEI VOI OLLA YHTEISIÄ RAHOJA? Jos kerran teillä on omat rahat niin sitten on omat rahat. Miten voi "lainata" parisuhteessa toiselta? Aika teoreettista...

joo ja tää on edelleen se sama joka jätti mut kesällä maha pystyssä sinne prismaan

Mikäs juttu tämä oli? Täytyy myöntää että uteliaisuus heräs!

no jos on viikossa 4päivää vapaata niistä ainakin 2 on kunnon vapaita jolloin vois tehdä muutakin kun "käydä pesemässä autoa" tms.
en vaadikkaanettä kun tullaan töistä niin ruvetaan moppaamaan,kukaan ei jaksias semmosta.mutta vois sitä nyt omat tiskinsä viedä keittiöön ja karkkipaperit roskiin ym.

sohvalla nukkumisesta kun kysyin niin sain vastaukseksi epämäärästä muminaa ja "te saatte nukkua sitten paremmin"

jos meill olis yhetiset rahat niin meis käyttäis neki varmaan sinne mihin työntää sen puuttuvan tonnin.(mies siis alski että sillä jää tonni kuussa elämiseen mutta koskaan se raha ei näy missään)
joten jos meil olis yhetiset rahat niin pojan kanssa syötäs varpaankynnetkin.

ja tää auton kytkin oli periaatteessa pakko ostaa sillon kun auto oli muutenkin moottorirempassa joten meni siinä samalla,lainasin sen 500e isän perintörahoista jotta saadaan se auto mahdollisimman äkkiä käyttöön kun se oli jo 4kk seissy.mies lupasi maksaa heti kun saa rahaa.
kyse oli kuitenkin isän perintönä saaduista rahoista.
ja kohtuutonta ons e että meis on multa pyytämässä rahaa vähän väliä mutta ite en pyydä koskaan.siis se "lainaaminen" ei oo kummankin suuntaista.

ja tuo prisma juttu.olin viimesilläni raskaana enkä voinu syödä tulista ruokaa kun se olis alkanu närästämään ihan toden teolla.no,mies ei suotunu siihen että oltais ostettu molemmille omat tortilla kastikkeet vaan piti saada vaan se ykspurkki sitä tulista joten suutui ja lähti pois.
kävelin sitten maha pystyssä kotiin,ilman puhelinta ja rahaa.

:'( |O :x :/

olen puhunut,huutanu,kiristäny ja lahjonu.
viimeksi ilmotti että mun luonteessa on vikaa ja mun pitää korjata asennetta. |O
tiedän että olen äkkipikanen ja mussakin on paljon vikoja mutta en ole yli ihminen joka saa miehen tekemään noita yllämainittuja asioita.
en tiedä,tekis niin mieli erota mutta miten ton ihmisen saa täältä pois

No lähde nyt hyvä ihminen itse, äläkä jää oottamaan sitä ihmettä että se kundi takapuolensa nostaa....

Yksi menetetty tonni sinne tai tänne, mutta sun mielenterveys ei kauaa tollasta kyllä kestä, voisin veikata.

Ja voin kertoa, ettet oli ainoa ns asennevaimmainen, mäkin kuulemma olen, exän puheiden mukaan. Mutta kummasti se asennevamma ei näy enää tässä uudessa parisuhteessa, uuden miehen kanssa. :whistle:

Onko teillä siis yhteinen asunto, siis asutteko omassa vai vuokralla?

Tuletko itse anoppisi kanssa toimeen? Voisitko kuvitella puhuvasi hänen kanssaan, vai kokeeko hän sen loukkaavana? Onko anoppisi kotona, ts. kun itse menet jossain vaiheessa töihin, et varmaan ehdi siivota toisen sotkuja.

Kumman nimissä vuokrasopimus on? Vai onko kummankin? Jos on sun nimissä niin sulla on kaikki oikeus nakata ukko pihalle. Ja jos oikeesti tuntuu sille ettet jaksa kattella hetkeäkään niin laita vetämään asunto hakemuksia että läydätte sulle ja lapselle jostain uuden sunnon, johon muutatte ilman ukkoa. Tuntuu ettei miehes taida muulla ymmärtää tilannetta paitsi sillä että oikeasti lävähtää todellisuus päin naamaa ja huomaa että sillä on kämppä tyhjänä kun nainen on lähtenyt ipanan kanssa vetämään.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
viimeksi ilmotti että mun luonteessa on vikaa ja mun pitää korjata asennetta. |O
tiedän että olen äkkipikanen ja mussakin on paljon vikoja mutta en ole yli ihminen joka saa miehen tekemään noita yllämainittuja asioita.

No lähde nyt hyvä ihminen itse, äläkä jää oottamaan sitä ihmettä että se kundi takapuolensa nostaa....

Yksi menetetty tonni sinne tai tänne, mutta sun mielenterveys ei kauaa tollasta kyllä kestä, voisin veikata.

Ja voin kertoa, ettet oli ainoa ns asennevaimmainen, mäkin kuulemma olen, exän puheiden mukaan. Mutta kummasti se asennevamma ei näy enää tässä uudessa parisuhteessa, uuden miehen kanssa. :whistle:

asutaan isäpuolen asunnossa joten se ulosheitto on kai ainoa ratkaisu.pääseekö johonkin turvakotiin tms idiootteja karkuun?

asutaan isäpuolen asunnossa joten se ulosheitto on kai ainoa ratkaisu.pääseekö johonkin turvakotiin tms idiootteja karkuun?

Onko mies ollut väkivaltainen, kun turvakotia ajattelet??

Alkuperäinen kirjoittaja Vierain:

Tuletko itse anoppisi kanssa toimeen? Voisitko kuvitella puhuvasi hänen kanssaan, vai kokeeko hän sen loukkaavana? Onko anoppisi kotona, ts. kun itse menet jossain vaiheessa töihin, et varmaan ehdi siivota toisen sotkuja.

anoppi ei puhu sanaakaan suomea ja miehen isällä on jotenkin vähäteelvä asenne.olenhan suomalainen *uora joka on pilannu heidän poikansa elämän.
tasan näillä sanoilla |O

Pääsee.Ja jos miehellä ei oo missään papereissä nimee että on asunnon päävuokralainen tai vastaavaa niin jos ei muuta niin laita poliisit heittämään se ulos.

Alkuperäinen kirjoittaja Bannitar:

Onko mies ollut väkivaltainen, kun turvakotia ajattelet??

ei ole ollu.kerran kyllä sanoi että jos en turpani pidä kiinni niin sattuu.
sanavalinta tuossa ei osunut ihan kohdilleen,meinasin jotain ensikodin tyyppistä tai semmosta jotain =/

Alkuperäinen kirjoittaja Vierain:

anoppi ei puhu sanaakaan suomea ja miehen isällä on jotenkin vähäteelvä asenne.olenhan suomalainen *uora joka on pilannu heidän poikansa elämän.
tasan näillä sanoilla
|O

Tuo kuulostaa pelottavalta! Kunpa ei tarttis lukea lehdestä vauvapalstalaisen kokemasta kunniamurhasta... :(

Ansaitset kyllä huomattavasti paremman miehen. Tee valinta joka tuo onnea loppu elämällesi. Erostassakin on kieltämättä ongelmansa kuten lapsen huoltajuus ja siitä syntyvät kiistat, siinä voi olla kulttuurit pahasti törmäyskurssilla.

ja tuo prisma juttu.olin viimesilläni raskaana enkä voinu syödä tulista ruokaa kun se olis alkanu närästämään ihan toden teolla.no,mies ei suotunu siihen että oltais ostettu molemmille omat tortilla kastikkeet vaan piti saada vaan se ykspurkki sitä tulista joten suutui ja lähti pois.

Miten muistin että olisit päässyt taksilla kotiin?

Kannattee pysyä kaukana.. Kulttuurierot ovat niin suuret ja teidän tapauksessanne ne ovat nähtävästi pahasti korostuneet (appiukon vihamieliset juttelut yms.). Turvaa itsesi ja lapsesi!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Miten muistin että olisit päässyt taksilla kotiin?

kävelin (pääsin parin sadan metrin päähän) ja lopunmatkaa taksilla kun rupes tuntuu siltä että synnytän kohta.

Ansaitset kyllä huomattavasti paremman miehen. Tee valinta joka tuo onnea loppu elämällesi. Erostassakin on kieltämättä ongelmansa kuten lapsen huoltajuus ja siitä syntyvät kiistat, siinä voi olla kulttuurit pahasti törmäyskurssilla.

Oisko teilä ketään tuttua tai sukulaista kelle mennä evakkoon siks aikaa että mies raahaa takamuksensa pois teidän kodista?
Voi että kun asusitta lähempänä niin voisitte tulla vaikka meidän nurkkiin pyörimään siks aikaa.

Mutta siis onko teillä jotain virallisia papereita että ootta siinä vuokralla tai jotain? Tai saisko sellaset tehtyä? tai saisko teidän nykysen sopimuksen purettua (jos sellasta on ja on molempien nimissä tai jotain) ja tehtyä uuden pelkästään sulle? Jos sinä olet asunnossa virallisesti ainoana asukkaana ja mies elää siinä siivellä on sulla kaikki oikeus heittää se pellolle, vaikka sitten poliisien avulla.

Yhdessä apua hakemaan ja äkkiä! Olethan jo kaikkesi yrittänyt! Muuttuuko teidän meno aina vaan hankalammaksi?

Surkeahan sellanen mies on, joka jättää raskaana olevan naisensa yksin kävelemään kotiin, kun itse lähtee litomaan autolla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ööööööö!!

Alkuperäinen kirjoittaja Nyt asiat kuntoon ja heti!:

Yhdessä apua hakemaan ja äkkiä! Olethan jo kaikkesi yrittänyt! Muuttuuko teidän meno aina vaan hankalammaksi?

Surkeahan sellanen mies on, joka jättää raskaana olevan naisensa yksin kävelemään kotiin, kun itse lähtee litomaan autolla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ööööööö!!

AP kuvauksesta päätellen heidän tilanteensa on kyllä sellainen, ettei siinä enää kannata puhua. Se vain pitkittää kärsimystä ja eroa.

Tuollainen mies kannattaa jättää mahdollisimman pian...

kerran ollaan jo yritetty,asuttiin erillään muutamam kuukausi.ihan loppuraskaudesta ja kun poika oli ihan pieni.
sillonkin sairaalassa kun poika oli syntyny ja ite en päässy ite edes kylkeä vaihtamaan niin mies oli TÖISSÄ.olis saanu vapaata mutta ei halunnut.näin sanoi miehen pomo (mun tuttu).
enkä saanu kotonakaan apua vaikka perse täynnä tikkejä monta kuukautta.

mietin tuossa ittekseni justiinsa että on helpompi erota kun ratkoa tätä rekka-auton kokosta suhdesolmua.ollaan niin monta kertaa "erottu",aina mies tulee takasin vaikka kiellän.alkaa heti rypemään itsesäälissä.ensin uhkailee milloin milläkin viranomaisilla ja sitten rypee ja taas uhkailee.aina se sama kaava.ensin selittää miten hakee pojan yksinhuoltajuuden (ohhoh,lehmät lentää) ja sitten rypee taas..kyllä se täytyy niin tehdä että muutetaan jonnekkin evakkoon (kohta tästä joutuu ensviikolla kph remontin tieltä' lähtemään muutenki)

Yhteistyössä