Alkuperäinen kirjoittaja jybis:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:mies on 3päivää viikossa töissä,tekee 6-20 vuoroa siis 3päivää ja loput on vapaata.
mua inhottaa kun mies tulee kotiin ja ite menen nukkumaan pojan kanssa niin kämppä on kun pommin jäljiltä kun herätään aamulla |O (ei edes vapaapäivinä siivoa vaikka niitä on koknaiset 4kpl/viikko)
Toi on ihan hemmetin raskas vuoro! Ei paljon huvita seuraavana päivänä puuhailla mitään, joten varsinaisesti työpäivää seuraava päivä ei ole mielestäni VAPAA sanan varsinaisessa merkityksessä.
(on nukkunu sohvalla viimeset 2kk en tiedä miksi)
Ois varmaan aika kysyä?
tienaa n. 2000e/kk käteen,maksaa autonlyhennyksen (auto on siis hänen) ja oman osuutensa vuokrasta.viimesen 4kk aikana mä oon maksnau omasta ä-rahastani omat laskut ja meidän kaikkien kolmen elämisen :/
Jos on yhteinen elämä, MIKSEI VOI OLLA YHTEISIÄ RAHOJA? Jos kerran teillä on omat rahat niin sitten on omat rahat. Miten voi "lainata" parisuhteessa toiselta? Aika teoreettista...
joo ja tää on edelleen se sama joka jätti mut kesällä maha pystyssä sinne prismaan
Mikäs juttu tämä oli? Täytyy myöntää että uteliaisuus heräs!
no jos on viikossa 4päivää vapaata niistä ainakin 2 on kunnon vapaita jolloin vois tehdä muutakin kun "käydä pesemässä autoa" tms.
en vaadikkaanettä kun tullaan töistä niin ruvetaan moppaamaan,kukaan ei jaksias semmosta.mutta vois sitä nyt omat tiskinsä viedä keittiöön ja karkkipaperit roskiin ym.
sohvalla nukkumisesta kun kysyin niin sain vastaukseksi epämäärästä muminaa ja "te saatte nukkua sitten paremmin"
jos meill olis yhetiset rahat niin meis käyttäis neki varmaan sinne mihin työntää sen puuttuvan tonnin.(mies siis alski että sillä jää tonni kuussa elämiseen mutta koskaan se raha ei näy missään)
joten jos meil olis yhetiset rahat niin pojan kanssa syötäs varpaankynnetkin.
ja tää auton kytkin oli periaatteessa pakko ostaa sillon kun auto oli muutenkin moottorirempassa joten meni siinä samalla,lainasin sen 500e isän perintörahoista jotta saadaan se auto mahdollisimman äkkiä käyttöön kun se oli jo 4kk seissy.mies lupasi maksaa heti kun saa rahaa.
kyse oli kuitenkin isän perintönä saaduista rahoista.
ja kohtuutonta ons e että meis on multa pyytämässä rahaa vähän väliä mutta ite en pyydä koskaan.siis se "lainaaminen" ei oo kummankin suuntaista.
ja tuo prisma juttu.olin viimesilläni raskaana enkä voinu syödä tulista ruokaa kun se olis alkanu närästämään ihan toden teolla.no,mies ei suotunu siihen että oltais ostettu molemmille omat tortilla kastikkeet vaan piti saada vaan se ykspurkki sitä tulista joten suutui ja lähti pois.
kävelin sitten maha pystyssä kotiin,ilman puhelinta ja rahaa.
:'( |O :x :/