Ihana ilta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Miehen kans vähän lemmenleikkejä harrastimme. Mies sanoi mulle; Sussa on jotain taikaa. Rakastan sinua...

Tuntu tosi hyvälle. Ihan kuin eka kerta. Meillä ollut melko vaikee viime vuosi eikä tää uusikaan oo niin erityisen hienosti alkanut.

Tuo sai taas uskomaan itseeni ja siihen, että suhteen saa taas säkenöimään, kun siihen panostaa eikä stressaa liikaa.

Antakee anteeks, mut mua jotenkin aina ihmetyttää, et miten te kipitätte tällaisten hetkien jälkeen julkistamaan omia asioita tuntemattomille ihmisille... =/ Miten tulee mieleen edes avata konetta ja alkaa kirjottamaan eikä esim soita ystävälle, jos haluaa purkautua..

minusta taas on kiva että täällä kerrotaan ihanistakin asioista. Hassua, mutta mullakin on ollut tänään ihana ilta mieheni kanssa, ei tosin samalla tavalla kuin sinulla. Me nimittäin teimme ruokaa yhdessä ja sitä ei usein tapahdu. yleensä saan raataa keittiössä yksin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miehen kans vähän lemmenleikkejä harrastimme. Mies sanoi mulle; Sussa on jotain taikaa. Rakastan sinua...

Tuntu tosi hyvälle. Ihan kuin eka kerta. Meillä ollut melko vaikee viime vuosi eikä tää uusikaan oo niin erityisen hienosti alkanut.

Tuo sai taas uskomaan itseeni ja siihen, että suhteen saa taas säkenöimään, kun siihen panostaa eikä stressaa liikaa.

Johtuskohan se sun gerbiilistä jalkojen välissä.

Yhteistyössä