Ihana isä minulla.

Mahoton mirri

Aktiivinen jäsen
06.07.2004
6 962
0
36
Tuli tänään käymään ihan sitä varten kun tietää, että ollaan joka vuosi isänpäivänä käyty hänen luonaan ja hän ajatteli nytten niin kun miehelläni on ensimmäinen isänpäivä et vävypoika saa rauhassa kotona viettää isänpäivän ilman, että pitäisi lähteä ajamaan monenkymmenen kilometrin päähän. :heart: Miehen isän luon on lyhyempi matka joten siellä ehkä käydään.

Annettiin tytön kanssa papalle sitten kortti ja lahja mukaan. Sanoi vielä mulle, että järjestähän ensimmäinen isänpäivä et se on iso juttu ja on ollut niin hyvä isä tuolle meidän tytölle ja mulle hyvä mies.

Ai, että mullakin on ihana isä jos meidän tytöllä on kans. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
=)

mun isä kuoli lokakuussa, eka isänpäivä ilman isää... :ashamed: mut miehelleni teen aamupalaa ja vietetään kotona omaa isänpäivää.

minullakin eka isänpäivä ilman isää. :'( toivottavasti päästäisiin haudalla käymään. ja lasten iskälle nyt sitten koko päivä muuten omistettu. =) :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja parsakaalenpalanen:
Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:
Höh, nyt mulle tuli itku melkein kun toisilla vietetään isänpäivää haikeissa merkeissä ja minä näin hehkutan :'(

Tietenkin saat olla onnellinen isästäsi. Se ei ole keltään pois!!

Niin tietenkin. Tulee vain surku. Toisaalta sellainenkin olo, että pitää säilyttääkin välit hyvinä ja läheisinä kun on isä vielä olemassa. :heart:

Höh, nyt mulle tuli itku melkein kun toisilla vietetään isänpäivää haikeissa merkeissä ja minä näin hehkutan :'(

Minunkin isä kuoli elokuussa ja nyt ensimmäinen isänpäivä ilman häntä.
Olen onnellinen kun jollakin on isä jota rakastaa.
Mun isä oli just tommonen kun sunkin isä, aina ajatteli muita ennen itseään.
Rakkat ja kauniit muistot on isästä, jotka antaa voimia jatkaa eteenpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

:'( :hug: Voimia sulle. Mä ajattelen aina niin, että me kaikki nähdään toisemme vielä tuolla jossain ja saadaan olla taas yhdessä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

:'( :hug: Voimia sulle. Mä ajattelen aina niin, että me kaikki nähdään toisemme vielä tuolla jossain ja saadaan olla taas yhdessä.

Kiitos! Olet ihana ihminen.
Täällä vetistelen.

Tuli tänään käymään ihan sitä varten kun tietää, että ollaan joka vuosi isänpäivänä käyty hänen luonaan ja hän ajatteli nytten niin kun miehelläni on ensimmäinen isänpäivä et vävypoika saa rauhassa kotona viettää isänpäivän ilman, että pitäisi lähteä ajamaan monenkymmenen kilometrin päähän. :heart: Miehen isän luon on lyhyempi matka joten siellä ehkä käydään.

Annettiin tytön kanssa papalle sitten kortti ja lahja mukaan. Sanoi vielä mulle, että järjestähän ensimmäinen isänpäivä et se on iso juttu ja on ollut niin hyvä isä tuolle meidän tytölle ja mulle hyvä mies.

Ai, että mullakin on ihana isä jos meidän tytöllä on kans. :heart:

olispa mullakin yhtä hyvä isä..

Yhteistyössä