Ihana Mimosa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mimosan pillu energia, olen käynyt säännöllisesti fb hommissa ja tuntuu että saan aina valtavasti hyvää energiaa alapäähän josta se leviää koko kehoon ja lopulta mieleen. Tiedän että hän rakastaa seksiä ja kaluja ka varmasti se on osa tätä kaikkea mutta olen myös fb muillekin enkä koe samaa vaikka hekin naivat nautinnosta kanssani. Onko muita jotka kokee samoin?

Pitkän kypsyttelyn jälkeen menin Mimosan hoiviin. Pidin kaikesta ja nautin valtavasti. Arvostus tätä työtä nousi korkealle. Sain elinvoimaa ja mielen hyvinvointia. Tässä on kyseessä paljon enemmän kuin vain seksi. Suosittelen 😍❤️

Eilen sain Mimosaa ja minulle tuli erittäin hyvä olo Suihinotto on huippu ja pillu on ihana, rinnat aidot isot Toivottavasti Kuopiossa useamminkin. Vaimoni tietää että kävin ja hän hyväksyy. Kun menen kotiin niin oli pillu märkänä ja halusi kuulla miltä vieras pillu tuntui samalla kun rakastelimme. Ihana Mimosa, Ihana Vaimo 😍

Tämä seksiin suhtautuminen on muuttunut Korona vuosien jälkeen sallivammaksi. Suomi onkin ollut körttiläisajassa kun samaan aikaan esim. Saksassa on kylpylöitä joihin perheen vie 16 vuotiaan poikansa ammattilaisen oppiin ja samalla vaimo saa kokeilla cicolon jätti melaa itse saaden trimmattua fitnesparikymppistä ja sitten syödään illallista perheen kesken ja mennään kuuntelemaan illan bändiä. Eli se mikä on ollut normia muualla Euroopassa alkaa olla jo Suomessa pieniä valonpilkahduksia muutoksesta vapaampaan nautinnollisempaan elämään. Uskon että ihmiselle ei ole mitään haittaa kun rehellisesti vaan toimitaan eikä salassa. Sulla on hieno Vaimo 👍

Tämä nainen on luotu naimaan, hän pelastaa miehiä pillulla ja naurulla. Ainakin itse vedin aika matala lentoa kunnes sain sitä iloa ja pillua ja energiaa hänestä. Hänellä on vähän isompi tarkoitus veikkaan.

Onnea Helsinki, Mimosa käymässä täällä, voin suositella, ilma on kylmä mutta Mimosa lämmin tai jopa kuuma 😍. Nyt kun löytäisi vielä hyvän ruokapaikan, suosituksia 😋 tuli suden nälkä.