Ihana Mimosa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olit Tampereella niin kyllä nyt oikeus ja kohtuus tulla Helsinkiin vai mitä? Se mitä tulee siihen että eikö täältä voi tulla Lahteen niin toki voi mutta on se myös niin että julkisilla tulo autottomilla ohjaa muiden luo. Kaikki ei tiedä että matka on sen arvoinen. Itse olen käynyt luonasi ja tiedän että kosketuksesi on taianomaista kuten muukin.

Mieheni käy Mimosan luona ja se kiihottaa minua. Me rakastelemme sen jälkeen aina kiihkeästi. Mieheni kertoo kuinka hyvältä Mimosan ahdas pimppi tuntui ja sanoo että minun pitää puristaa kunnolla. Lopulta hän sanoo että nyt alkaa olla melkein kuin Mimosan pimppi. Onhan tää pervoa mutta kiihottaa kun tietää että oma mies saa toisen naisen pillua minun luvalla ja sen jälkeen hän kouluttaa minua.

Viime viikolla kävin hänen luonaan, kuten joka toinen viikko teen, Mimosa on kaunis kasvoinen ja hänellä seksikäs vartalo ja ennen kaikkea siinä on aina hyvä huumori ja gfe fiilis että siinähän yrität dissata rauhassa. Hukkaan menetettyä aikaa, ei ne vakio asiakkaat kuule sun yrityksillä dissata vaihda sinuun vaikka kovasti yritätkin 😂😂😂 mutta jatka toki, omapahan sinullakin jotain hommaa 😂😂😂

En itseäni jakaisi vaikka mitä maksettaisiin. Monet seksityöntekijät körsivät masennuksesta ja päihdeongelmista. Työ on äärimmäisen kuluttavaa eikä loppuunpalanut ihminen ole mitään hauskaa katsottavaa tai kuunneltavaa.

En itseäni jakaisi vaikka mitä maksettaisiin. Monet seksityöntekijät körsivät masennuksesta ja päihdeongelmista. Työ on äärimmäisen kuluttavaa eikä loppuunpalanut ihminen ole mitään hauskaa katsottavaa tai kuunneltavaa.
Tämä varmasti riippuu ihmisestä, miten näkee ja kokee oman työnsä ja sen merkityksen 😊 Mikä on sen suurin motivaatio, jos pelkästään tekee rahasta, niin todellisuus iskee vastaan hyvinkin pian juuri kuvailemmallasi tavalla. Pitää siis olla jonkinlaista kutsumusta alalle ja vähintään rakastaa seksiä ja ihmisten kohtaamista, huolehtia omasta jaksamisesta ja pitää välillä lomaa.

Yhteistyössä