Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ai odottelit joKiva.
Kyllä on hyvää kaffia. Joko aamukahvi juotu ?![]()
Hyvää huomenta! Tällä ei voida yövuoroa kuulemma lopettaa ennenkö Marabou on avannut aamun.. Menisin nukkumaan mutta mulla jatkuu yövuoro aamuvuorolla..
Sama vika. On meillä rankkaa. Ihan oikeasti on. :snotty:
Huomenta. Lähes koko yön supistellu ja poltellu :snotty: lopulta kuuman suihkun ja parin panadolin jälkeen sammuin joskus neljän tienoilla.
Nyt oon silmät solmussa kuunnellu esikoisen räkästä kiukkuamista tunnin, kun olis halunnu heti puistoon kun silmät auki sai..
mulla on muuten viisi herätystä, sitten loma !!! On sitä odotettukin. :xmas:
Nyt on aamun juoksulenkki takana ja aamupuurot nautittu perheen kanssaHuomenta vain kaikille =)
On se vaan niin totta että näitä maraboun huomentoivotuksia ihan odottaa. Olikos se perjantai aamu kun en päässyt palstalle (ts. tökki) niiin eihän siitä aamusta ollut tulla mitään...
Aamukahvi juotu, lapset haluais luistelemaan, mutta olin niin kurja aikuinen etten ennen kahdeksaa suostunut ajattelemaankaan moista....
Ja nytkö pitäs olla, että TYKKÄÄ? Juokse vaikka suohon, ketä kiinnostaa.Nyt on aamun juoksulenkki takana ja aamupuurot nautittu perheen kanssa![]()
Juu, pe aamuna en minäkään päässyt tänneJäi huomenet toivottamatta .
Seli seli. Krapula sulla on.Huomenta... KAmala olo... Miks mä oon taas kipeenä? Nää flunssat on miehen heiniä, niin on sovittu!|O Mä sairastelen sit noi enterot ja muut kamaluudet mut eiku saan kaikki flunssatki! Ärsyä!
Vali valiivaaaliiiMua ei haittas jos mä yskisin keuhkoi pihalle tai mul olis 40 kuumetta mut mä vihaan sitä ku nenä sattuu ja kurkku on karhee.. Ja lihakset on kipeet!
Sori mä ruikutan :ashamed: