N
nyt vartalo kunnossa
Vieras
nyt olen niin ihana fiilis ja ihanat tissit
alku viikosta laitettiin vähän silikonia.. mä olen niin iloinen nyt.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:pikkasen vajaa 10 tuhatta sai tästä lystistä maksaa..
Alkuperäinen kirjoittaja hm :Alkuperäinen kirjoittaja ap:pikkasen vajaa 10 tuhatta sai tästä lystistä maksaa..
Miksi et harkinnut rasvansiirtoa rintoihin?Suurinpiirteen samanverran olisi maksanut. Pääasia silti, että olet tyytyväinen uusiin boobseihin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onnea, jos kerran tykkäät, mä luopuisin D kupista mieluusti pois...
Alkuperäinen kirjoittaja reino44:Kuvat aijaaseen kiitos.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hm :Alkuperäinen kirjoittaja ap:pikkasen vajaa 10 tuhatta sai tästä lystistä maksaa..
Miksi et harkinnut rasvansiirtoa rintoihin?Suurinpiirteen samanverran olisi maksanut. Pääasia silti, että olet tyytyväinen uusiin boobseihin
![]()
ei ole rasvaa omassa vartalossa, olen pieni ja hoikka. mut muuten varmasti hyvä ehdotus.
Alkuperäinen kirjoittaja yksi vain:Mitä terveyshaittoja niissä on ??
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja yksi vain:Mitä terveyshaittoja niissä on ??
mitä sä tolla tarkotat?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hm :Alkuperäinen kirjoittaja ap:pikkasen vajaa 10 tuhatta sai tästä lystistä maksaa..
![]()
ei ole rasvaa omassa vartalossa, olen pieni ja hoikka. mut muuten varmasti hyvä ehdotus.
no minkä kokoinen olet?