Ihanat upeat naiset! Onko ollut hyvä naistenpäivä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

akka

Vieras
mulla on. mies toi aamulla kahvit sänkyyn ja tehtiin yhdessä hyvää ruokaa. nyt nautitaan venäläistä shampanjaa kun on myös meidän hääpäivä tänään! 11v. tuli täyteen

O.

Ukko tyrkkäs rahaa käteen ja toivotteli hyvä messuilut :D Jäi vahtiin poikaa ja "emännöimään" kun appi ja anoppi tuli kylää ja mä pääsin törsäämään rahaa lankoihin ja muuhun =)

Nii joo ja vielä HYVÄÄ HÄÄPÄIVÄÄ :flower: :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja akka:
mulla on. mies toi aamulla kahvit sänkyyn ja tehtiin yhdessä hyvää ruokaa. nyt nautitaan venäläistä shampanjaa kun on myös meidän hääpäivä tänään! 11v. tuli täyteen

HEi meilläkin on tänään hääpäivä ja 11v täynnä... onnea teille =)

Onnittelut hääpäivänä!

:flower: Meillä 5v poika totes aamulla että tänään on sellanen päivä että te tytöt saattee päättää ihan kaiken koko päivän. Tytöt olivat minä, 1v pikkusisko ja 60+ anoppi. :)

Mies toi tulppaaneja. :heart:

Hääpäivä Onnittelut :flower:

Molemmat oltiin töissä tänään, ite tulin just kotiin. Poika on isovanhempiensa luona.
Aamulla tuli tekstari mieheltä ja kotona odotti ruusut ja suklaata.

ei... tilitys tännekkin.
Oon kade, mua ei muistettu mitenkään. :'( Kuuden maissa sanoin vain miehelle, että tänä vuonna en edes naisten päivänä saanut kukkia. Synttärit meni penkin alle lapsen oksennustaudin vuoksi ja oikeastaan varsinäinen hääpäivä siinä sivussa. Oltiin kyllä molemmat sairastelun vuoksi aivan väsyneitä, mutta silti. Synttärilahjan sentään sain etukäteen ja häälahjaksi lupauksen, että synnytyksen jälkeen suurennutetaan mun sormukset. Ei ainoatakaan kukkaa tänä vuonna, eikä ole enään kuin äitienpäivä jäljellä. Joskus mies toi kukkia milloin vain, mutta yleensä olen joka juhlapäivä saanut. En enään. :'( Sori tää tilitys!

Yhteistyössä