ihastuin siskon exään,pitäisikö vaan unohtaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
sisko jätti miehen vähän yli kuukausi sitten. olen älyttömän ihastunut hänen exäänsä, se on niin kunnollinen mies kuin olla ja voi,elämänarvot kohdallaan ja haluaa samoja asioita elämältä kuin minä.

mutta kuten ymmärtänette kuvio on vaikea,pitäisikö minun vain unohtaa tämä "elämän mies"? en ihastunut tahallani ja olen yrittänyt unohtaa,muttei häntä vaan saa mielestä.

Tai jos todellakin jäisi mies vaivaamaan, kysyisin ensin siskolta ennen kuin tekisin minkäänlaisia liikkeitä miehen suhteen. Mitä pidempi suhde siskolla ja miehellä on ollut, sitä suurempi syy jättää väliin.

sisko ei vaan enää ollut kiinnostunut miehestä, ja on luonteeltaan menevä niin haluaa vielä bilettää sun muuta. sisko sanoi mulle aluksi että me sovittais niin hyvin yhteen,että minä voisin pyytää miestä auttelemaan mun muutossa jne...en kyllä pyytänyt mutta kuitenkin.baarissa sitten tavattiin ja juteltiin ja ihastuin ihan silmittömästi,pussailtiinkin sitten siinä. sisko suuttui. on itse ollut muiden miesten kanssa,eikä nyt halua että exä on muiden kanssa,muttei sitä takaisinkaan halua.

mies on oikeasti unelma,opein tuntemaan hänet hyvin kun siskon kanssa kuitenkin oli puoli vuotta...

Yhteistyössä