Oon ihastunut toiseen mieheen :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Olen ollut oman mieheni kanssa yli 20 vuotta, lapsia 5 ja kolme jo lentäny pesästä pois. Olemme nuoresta saakka olleet yhdessä. Mieheni on todella ihana, pystytään keskustelemaan todella paljon ja avoimesti asioista, seksiä on paljon ja tosi ihanaa seksiä, meillä on hauskaa yhdessä ja todella hyviä hetkiä, vaikeuksiakin on ollut mutta niistä selvitty keskustelemalla, kumpikin on aina halunnut toiselle hyvää, alkoholiongelmia ei ole, ei väkivaltaa.

Nyt oon ihastunu aika paljon, tai tosi paljo toiseen mieheem. Vastakaikua tulee tältä "vieraalta" mieheltäkin, on ihastunu minuun. Miehellä on joku ihme VETOVOIMA, jota en oo tuntenu omaa miestä kohtaan. Ja oon ihan aseeton tämän vieraan edessä. Hän on todella ihana mies, TIEDÄN jokaisessa on myös ne huonot puolet. Mies hetättää minussa "outoa" väreilyä. Ymmärrämme toisiamme jo ns puolesta sanasta, ei tarvi sanoa lausetta loppuun. Oma mieheni kyllä tietää, että tää vieras mies on ihastunut minuun.

Voi luoja missä tilanteessa olen..

Välitätkö miehestäsi ja haluat olla hänen kanssa? Sitten et tee ihastumisen suhteen yhtään mitään. Joskus saattaa ihastua. Tai sitten otat eron ennen kuin alat vehtailee toisen kanssa.

Jos menisit yhteen tämän uuden sielunkumppanisi kanssa, niin veikkaan, että viimeistään parin vuoden päästä sielunkumppanuus on kadonnut ja ihmettelet, mitä oikein kuvittelit näkeväsi tyypissä.

Myös minä olen ihastunut toiseen :(. Tilanne on ikävä. Ei kai auta muu kuin toivoa, että menee ohi. Neuvoisin, jos osaisin, mutta koska olen itsekin ihan kujalla oman tilanteeni kanssa, niin enpä osaa olla avuksi.

Voih. Minäkin olen ihastunut toiseen mieheen. Minun tilanne vaan on se, että omat tunteeni ovat tosi palavat ja tämä vastapuoli ei huomaa minua sillä tavalla. : /

Yhteistyössä