Ihme naapuriterrorismiä (turhis...)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimmalin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
joo koiranpaskat kerätään pois, siinä ei tosiaan mee montaakaan sekunttia. en mäkään tykkää kun naapurin kissa paskoo mun takapihalle, mut en mä kuulemma sitä saa sen takia ampua :/

Musta on vähän hassua, ettei aloittaja nyt yhtään näe metsää puilta. Oli kuinka väliaikaisasunto tahansa, jotain käytöstapoja kannattaa pitää yllä.

Itse ainakin koiranomistajana haluan pitää huolen siitä, että meistä ei ole haittaa kanssa-asujille millään tavalla. En ihmettele, miksi jotkut naapurit saattavat olla jo valmiiksi koiravastaisia, kun lukee ja näkee tätä joidenkin koirallisten meininkiä.

ihme koiranpaska keskustelu tuli nyt tästäkin... sehän se pääpointti vissiin sitten olikin !Ja jos vielä tarkennan niin kyllä siinä pyörätien vieressä on oja jota ei edes pidetä kunnossa, sata muutakin koiraa siihen paskantaa ja kyllä pidän siittä huolen että ei mihintahansa pihaalueille sitä sontaa tule.

Alkuperäinen kirjoittaja Mimmalin:
ihme koiranpaska keskustelu tuli nyt tästäkin... sehän se pääpointti vissiin sitten olikin !Ja jos vielä tarkennan niin kyllä siinä pyörätien vieressä on oja jota ei edes pidetä kunnossa, sata muutakin koiraa siihen paskantaa ja kyllä pidän siittä huolen että ei mihintahansa pihaalueille sitä sontaa tule.

Okei, luepa tuo oma aloituksesi ajatuksella... Mikä siis varsinainen ongelmas on? Voisitko selventää?

Juu paskat kerätään pois ja piste. Lapsen kans myös kerätään ja kauppakassienki kans. En ihmettele naapurien asennetta. Ei tämä oo ahdasmielisyyttä, vaan ihan normikäytäntö.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

Okei, luepa tuo oma aloituksesi ajatuksella... Mikä siis varsinainen ongelmas on? Voisitko selventää?

Eikö ketään muuta tosiaan raivostuttais se että oot joillekkin tuikituntemattomille joku hemmetin silmätikku että pitää vahata silmäkovana kaikkia mun liikkeitä ja jos ei muuta niin tollotetaan sitten toisten ikkunoista sisään tai tehdään muuta ihme jäynää??!

No mitä muuta tuohon olisi pitänyt kommentoida? a. minusta ei ole outoa että keräämättömistä paskoista valitetaan.. sijaitsi ne sitten keskellä katua tai sen reunassa tai vaikka maalla, b. minusta ei ole outoa että roskapusseista valitetaan.. linnut nokkii ne rikki ja levittää ympäripihaa, eikä varmaan järjestyssäännötkään hyväksy yhteisillä alueilla olevia roskia, jos et jaksa viedä roskia, jätä ne vessaan tai eteiseen, c. koirakammoisia voi pelottaa irtonaiset koirat, minusta ei ole outoa että joku ihminen kauhistelee irtonaisia koiria, pääsi ne irti vahingossa tai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

Eikö ketään muuta tosiaan raivostuttais se että oot joillekkin tuikituntemattomille joku hemmetin silmätikku että pitää vahata silmäkovana kaikkia mun liikkeitä ja jos ei muuta niin tollotetaan sitten toisten ikkunoista sisään tai tehdään muuta ihme jäynää??!
Varmasti tuntuu ikävältä, mutta kun nyt vähän vaikuttaa siltä että sinä sen itse omalla käytökselläsi aiheutat. Sinulle on ehdotettu miten voisit omaa käytöstäsi korjata, mutta tuntuu kaikuvan kuuroille korville. Huonosti jos käy, niin samaan tilaanteeseen joudut pian siellä uudessakin kämpässä.

No se varmaan kattoo, että jätitkö taas paskat siivoamatta. Tai että vieköhän se viimein ne roskat sinne roskikseen.

välitä noista ahdasmielisistä kommenteista. Nää jotka kommentoi ikävästi on just sellasia kun se sun kuvailema yh. Ei mitään muuta tekemistä kun kytätä mitä muut tekee sääntökirja kädessä.
Ihanaa kun pääset muuttamaan ihanaan uuteen paikkaan, ilmeisesti nämä kommentoijat ovat kateellisia sinulle.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
välitä noista ahdasmielisistä kommenteista. Nää jotka kommentoi ikävästi on just sellasia kun se sun kuvailema yh. Ei mitään muuta tekemistä kun kytätä mitä muut tekee sääntökirja kädessä.
Ihanaa kun pääset muuttamaan ihanaan uuteen paikkaan, ilmeisesti nämä kommentoijat ovat kateellisia sinulle.

Ai sä kirjoitit nyt harmaana ;) mimmuska...

Alkuperäinen kirjoittaja Lenna:
Musta on vähän hassua, ettei aloittaja nyt yhtään näe metsää puilta. Oli kuinka väliaikaisasunto tahansa, jotain käytöstapoja kannattaa pitää yllä.

Itse ainakin koiranomistajana haluan pitää huolen siitä, että meistä ei ole haittaa kanssa-asujille millään tavalla. En ihmettele, miksi jotkut naapurit saattavat olla jo valmiiksi koiravastaisia, kun lukee ja näkee tätä joidenkin koirallisten meininkiä.

niitä käytöstapoja näyttää olevan. Kirjoita kirja kun olet niin pätevä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ai sä kirjoitit nyt harmaana ;) mimmuska...

ole ap. Sillähän on munaa kirjoittaa ongelmistaan nikillä.

mukula kainaloon ja koira toiseen käteen, ja lenkille. mun lapset on 2v4kk ja 4kk ja YKSIN mä koiran lasten kanssa joka ikinen päivä kuskaan, mies on aamu kuudesta ilta kasiin töissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Juu paskat kerätään pois ja piste. Lapsen kans myös kerätään ja kauppakassienki kans. En ihmettele naapurien asennetta. Ei tämä oo ahdasmielisyyttä, vaan ihan normikäytäntö.

ollut samassa tilanteessa ap:n kanssa. Pystytkö kuvittelemaan itsesi hänen saappaisiinsa. Kukahan tässä on ahdasmielinen piste.

Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
mukula kainaloon ja koira toiseen käteen, ja lenkille. mun lapset on 2v4kk ja 4kk ja YKSIN mä koiran lasten kanssa joka ikinen päivä kuskaan, mies on aamu kuudesta ilta kasiin töissä.

Kyllä mä lenkillä käynkin lapsen ja koiran kanssa JOKA PÄIVÄ. Ei kyse ole siittä vaan satunnaisista tilanteista. Ja jep, sulla sentään on se mies siinä apuna vaikka olis kuin töissä =)

Alkuperäinen kirjoittaja meillä:

Kyllä mä lenkillä käynkin lapsen ja koiran kanssa JOKA PÄIVÄ. Ei kyse ole siittä vaan satunnaisista tilanteista. Ja jep, sulla sentään on se mies siinä apuna vaikka olis kuin töissä =)

noi ressukat on niin kiinni siinä ydinperheessään, ettei osaa ajatella millasta on yhärinä. Ehkä sitten kun mies kyllästyy nalkutukseen, ne tietää millaista on hoitaa kaikki yksin.

Kumma kyllä että kaikki muut naapurit on ihan ystävällisiä ja asiallisia.. vaan kerta mä koirani paskannutan(SATUNNAISESTI NS HÄTÄTILANTEESSA KUN EI JOUDA VAUVAA PUKEMAAN JA RAAHAAMAAN MUKAAN) n. 50 metrin päästä piha-aluetta niin sehän toki oikeuttaa häiriköimään mun rauhaa.. olen minä niin hirveä ihminen että.. kivittäkää! Ja menkää sinne tienviereen kivittämään ne muutkin koiran paskannuttajat...

Kumma kyllä että kaikki muut naapurit on ihan ystävällisiä ja asiallisia.. vaan kerta mä koirani paskannutan(SATUNNAISESTI NS HÄTÄTILANTEESSA KUN EI JOUDA VAUVAA PUKEMAAN JA RAAHAAMAAN MUKAAN) n. 50 metrin päästä piha-aluetta niin sehän toki oikeuttaa häiriköimään mun rauhaa.. olen minä niin hirveä ihminen että.. kivittäkää! Ja menkää sinne tienviereen kivittämään ne muutkin koiran paskannuttajat...

No mitä hirveää ne nyt sitten tekee? Et sinäkään ideaali naapurilta vaikuta. Herra jestas, kerää ne paskat vaikka muut ei sitä tee! Ties vaikka naapurin kellossa muuttuis ääni.

ota itseesi noi paskanjauhajat on just näitä kellä ei ole elämään. Kun joku sattuu täällä kertomaan elämästään. Nämä rouva tietävät tulevat kommentoimaan. Ei kannata tollasista vanhoista katkerista ämmistä välittää. Antaa niitten olla omassa läjässään:)

ota itseesi noi paskanjauhajat on just näitä kellä ei ole elämään. Kun joku sattuu täällä kertomaan elämästään. Nämä rouva tietävät tulevat kommentoimaan. Ei kannata tollasista vanhoista katkerista ämmistä välittää. Antaa niitten olla omassa läjässään:)

No mä en voi sille mitään jos ihmiset eivät tiedä mitä sääntöjä kuuluu yhteisössä elämiseen. Ilmeisesti kaikille ei niitä tapoja kotona opeteta ja koulussa ne ei ole tarttunut päähän. Kyllä sitä jo lehtiä lukemalla pysyy kärryillä millainen polemiikki paskoista nousee. Ja kun kerran sen paskan noukkimiseen ei mene kuin muutama sekuntti aikaa, niin on kumma ettei sitä pysty tehdä. Ihmisistä on tullut hemmetin laiskoja ja minäkeskeisiä.

Yhteistyössä