Ihme on tapahtunut!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Kersa vajaa 3v suostui vihdoin viimein olemaan eilisen illan ilman vaippaa ja komeesti kävi aina potalla. Tänään homma jatkui ja päikkäritkin ois halunnut vetää ilman vaippaa, mahtavaa! Kun nyt ei vaan taas tyssäis koko homma vaan pysyis tuo mielenkiinto siinä potalla käymisessä, kun sen niin hyvin osaa.
En tosiaankaan anna sen olla kotona vaippa jalassa enää :D

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Hieno homma! Ootko varuiksi kääriny matot sivuun? :D

No en tosiaan oo, menkööt matoille, justhan mä oksennuksista kaks pesin.. ei se niin iso homma oo kun on näppärästi pestävät ja suhteellisen nopeasti kuivuvat matot :D

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Hieno homma! Ootko varuiksi kääriny matot sivuun? :D

No en tosiaan oo, menkööt matoille, justhan mä oksennuksista kaks pesin.. ei se niin iso homma oo kun on näppärästi pestävät ja suhteellisen nopeasti kuivuvat matot :D

Niin mäkin aikanaan luullin :whistle:

Siis toivoa on meilläkin.. Kiva kuulla.

Päiväkodissa on 2v2kk jo lähes päiväkuiva. Siellä suostuu käymään potalla ja yleensä sinne jotain tuleekin. Kotona ei potta kiinnosta ei sitten yhtään.. Ei haluaisi olla hetkeäkään ilman vaippaa. Itse hakee vaipan heti kun on esim. kakkapesulta tultu. Mitkäköhän pottatraumat olen hälle aiheuttanut, vai voikohan laskea tuon ihanan "uhman" piikkiin. Pakotettu ei olla koskaan potalle..

Alkuperäinen kirjoittaja voih:
Siis toivoa on meilläkin.. Kiva kuulla.

Päiväkodissa on 2v2kk jo lähes päiväkuiva. Siellä suostuu käymään potalla ja yleensä sinne jotain tuleekin. Kotona ei potta kiinnosta ei sitten yhtään.. Ei haluaisi olla hetkeäkään ilman vaippaa. Itse hakee vaipan heti kun on esim. kakkapesulta tultu. Mitkäköhän pottatraumat olen hälle aiheuttanut, vai voikohan laskea tuon ihanan "uhman" piikkiin. Pakotettu ei olla koskaan potalle..

Ei meilläkään ikinä ole pakotettu. Oiskohan tuokin ollut jotain 6kk kun potan hankin lattiaa koristamaan, että tulee tutuksi. Sitten siinä, öö, vuoden kiepeillä alettiin kokeilemaan kun innostus löytyi. Pissoja on tullut, mutta se on aina lopahtanut ja on halunnut takas vaippoihin vaikka kuinka oon koittanut tsempata ja lahjoa :saint: Tälle kertaa mä koitan sitä "tiukkaa linjaa" ja pidän yksinkertaisesti kotona ne vaipat poissa kun tuo ipana nyt niin haluaa.. saa luvan haluta jatkossakin :laugh:

Yhteistyössä