Ihmisen tuho ihminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maailmanloppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Totta. Harva vaan viitsii montaakaan ajatusta uhrata asialle. Ja siinä on juuri se syy, miksi ihminen tuhoaa itsensä - ei viitsitä omaa napaa pidemmälle katsoa. Outoa tästä tekee sen, että lapset silti on niin kamalan tärkeitä, mutta silti, heidän tulevaisuudellaan ei tunnu olevan mitään merkitystä. Mä en ymmärrä tätä ristiriitaa. Jos asiasta puhutaan, siitä vain voivotellaan.

Peesi! Itse olen usein miettiny tätä samaa, onko väärin jos joku ei halua synnyttää lapsia tähän maailmaan?

Peesan myös! Molempia. Kiva, kun ei ole aina yksin ajatustensa kanssa. :)

Miks jotkut vaatii heikompiensa henkeä ja puolustelee tekojaan jollain kärjistetyillä eko-höpinöillä...sekö on vastaus väestöräjähdykseen, aletaan tappaa jo olemassaolevia ihmisiä? Ainahan ap:kin voi aloittaa itsestään...

Alkuperäinen kirjoittaja mami:
Tämä asia on helppo kieltää ja unohtaa. Moni ajattelee ettei tämä meidän elämää koske. Ihminen on hyvä kieltämään asioita itseltään,en ole itse mikään luomu äiti, yritän kuiten säästää luontoa ja olen hyvin tietoinen että mikä tämän maapallon elämän suunta on. Päivittäin kuolee eläimiä sukupuuttoon ja yksin ihminen on syypää, pitää saada riisiä ja banaania ei väliä kuinka monta tuhatta eläin lajia tuhoutuu näiden tieltä.

Niinpä. Silmät kiinni ja menoks...

Yhteistyössä