Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja Etsiväkaksoset:
Itte olin näitä tapauksia että ei mitään oireita tai kunnon supisteluja ja niin vaan jouduin äkkiyllättäen ensin rv25 vuodelepoon kotiin ja rv26 synnärikäynniltä ambulanssilla yliopistolliseen sairaalaan. Ja en tosiaan ollu tilannetta valinnut tai sellaista halunnut.
Nyt sitten enemmän ihmettelen näitä jotka tekee kaikki suursiivoukset ja mattojen pesut ja riskeeraa sillä vauvan terveyden raskausaikana. Eikö jotain juttuja vois oikeasti jättää väliin? Varmaan sata kertaa olen miettiny oliko jotain mitä olisin voinu jättää tekemättä ja en löytäny muuta kuin äitiysvoimistelun.
Normaali työskentely ja tekeminen, joka tuntuu itsestä hyvälle, ei vahingoita eikä riskeeraa vauvaa! :attn:
Miks mulle sit sanottiin, ettei saa olla yhdynnässä?
No siihen on ollut varmaan joku erityinen syy! Kyllähän normaalisti edenneessä raskaudessa saa nussia paukuttaa loppuun asti!
Mutta mistä te tiedätte, kenenllä etenee normaalisti ja kenellä ei? Jos joku sanoo, ettei voi imuroida, niin sillä on siihen joku syy, ehkä sitä sattuu?
Voi luoja sentään, eikö tuossa aloituksessa puhuta juuri niistä jotka vain siksi että sattuvat paksuna olemaan, eivät tee sitten enää mitään? Se on täysin eri asia jos on kipuja ja komplikaatioita! Mutta se, että on hyvässä kunnossa raskaana, ja silti raskauteen vedoten alkaa laiskotella on eri asia!