Ihmiset, jotka käyttävät raskautta tekosyynä ovat sitten raivostuttavia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avautuminen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toi on kyllä ihmeellistä, että miksi niitä toisten ihmisten tekemisiä täytyy ihmetellä, oli ne raskaana tai ei?? Ja yleensä ne "laiskat odottajat" on jotain puolituttuja työkavereita joiden olosta ja raskauden kulusta kyseinen ihminen ei tiedä yhtään mitään. En mäkään kaikille ekassa raskaudessa (jossa voin todella huonosti) huonoa ja epämukavaa olotilaani tuonut julki ja selittänyt tarkkaan miltä mikäkin tuntuu vaan otin vaan löysemmin.

Sori vaan mutta kehitysvammainen en ole minäkään. Ja ihan todella en tiennyt kohdunkaulan tilanteen heikentymisestä mitään ennenkuin sitten kun olin jo vuodelevossa. En tästä syystä kyllä rupeis ketään pitämään laiskurina jos lapsensa terveydestä huolehtii.

Kävin sängyllä maaten tutustumassa KYS vauvateholle ja ne ei olleet mitään nättiä kateltavaa raskaana olevalle ne kaapeissa makaavat vauvat. Kyllä jokainen äiti tekee mitä vain ettei oma lapsi joutuisi syntymään keskosena.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja Etsiväkaksoset:
Itte olin näitä tapauksia että ei mitään oireita tai kunnon supisteluja ja niin vaan jouduin äkkiyllättäen ensin rv25 vuodelepoon kotiin ja rv26 synnärikäynniltä ambulanssilla yliopistolliseen sairaalaan. Ja en tosiaan ollu tilannetta valinnut tai sellaista halunnut.

Nyt sitten enemmän ihmettelen näitä jotka tekee kaikki suursiivoukset ja mattojen pesut ja riskeeraa sillä vauvan terveyden raskausaikana. Eikö jotain juttuja vois oikeasti jättää väliin? Varmaan sata kertaa olen miettiny oliko jotain mitä olisin voinu jättää tekemättä ja en löytäny muuta kuin äitiysvoimistelun.

Normaali työskentely ja tekeminen, joka tuntuu itsestä hyvälle, ei vahingoita eikä riskeeraa vauvaa! :attn:

Miks mulle sit sanottiin, ettei saa olla yhdynnässä?

No siihen on ollut varmaan joku erityinen syy! Kyllähän normaalisti edenneessä raskaudessa saa nussia paukuttaa loppuun asti!

Mutta mistä te tiedätte, kenenllä etenee normaalisti ja kenellä ei? Jos joku sanoo, ettei voi imuroida, niin sillä on siihen joku syy, ehkä sitä sattuu?

Voi luoja sentään, eikö tuossa aloituksessa puhuta juuri niistä jotka vain siksi että sattuvat paksuna olemaan, eivät tee sitten enää mitään? Se on täysin eri asia jos on kipuja ja komplikaatioita! Mutta se, että on hyvässä kunnossa raskaana, ja silti raskauteen vedoten alkaa laiskotella on eri asia!

Alkuperäinen kirjoittaja Etsiväkaksoset:
Itte olin näitä tapauksia että ei mitään oireita tai kunnon supisteluja ja niin vaan jouduin äkkiyllättäen ensin rv25 vuodelepoon kotiin ja rv26 synnärikäynniltä ambulanssilla yliopistolliseen sairaalaan. Ja en tosiaan ollu tilannetta valinnut tai sellaista halunnut.

Nyt sitten enemmän ihmettelen näitä jotka tekee kaikki suursiivoukset ja mattojen pesut ja riskeeraa sillä vauvan terveyden raskausaikana. Eikö jotain juttuja vois oikeasti jättää väliin? Varmaan sata kertaa olen miettiny oliko jotain mitä olisin voinu jättää tekemättä ja en löytäny muuta kuin äitiysvoimistelun.

Normaali työskentely ja tekeminen, joka tuntuu itsestä hyvälle, ei vahingoita eikä riskeeraa vauvaa! :attn:

Miks mulle sit sanottiin, ettei saa olla yhdynnässä?

No siihen on ollut varmaan joku erityinen syy! Kyllähän normaalisti edenneessä raskaudessa saa nussia paukuttaa loppuun asti!

Mutta mistä te tiedätte, kenenllä etenee normaalisti ja kenellä ei? Jos joku sanoo, ettei voi imuroida, niin sillä on siihen joku syy, ehkä sitä sattuu?

Voi luoja sentään, eikö tuossa aloituksessa puhuta juuri niistä jotka vain siksi että sattuvat paksuna olemaan, eivät tee sitten enää mitään? Se on täysin eri asia jos on kipuja ja komplikaatioita! Mutta se, että on hyvässä kunnossa raskaana, ja silti raskauteen vedoten alkaa laiskotella on eri asia!

jaaha no ne haluaa nauttia ja saa kai sitä itse kukin omassa elämässään elää niin kuin hyvältä tuntuu. :) Eli tekemättä yhtään mitään mikä ei huvita. Taitaa olla onnellisempia kun ei tarvi turhasta stressata, eikä ainakaan toisten asioista.

Ja aina lääkärit ja neuvolatädit kehoittavat kuntoilemaan ja liikkumaan jos se on mahdollista! En mä jäisi sohvan pohjalle varmuuden vuoksi jos mitään kipuja jne. ei olisi. TAI jos lääkäri ei sitä erikseen käskisi.

Mut kaikkiapas ei kiinnosta kuntoilla. Terveisin luonnostaan hoikka, joka jäi mielellään sohvan pohjalle syömään jäätelölitraa ja katsomaan leffoja. Saatoin maata ulkona aurinkoa ottaen kun keskeytin työt neljännellä kuulla. Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaaa :)

Yhteistyössä