K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Minä en lähtis. Mites, jos vaikka syttyisi tulipalo, kuka vauvan pelastaisi? Jos jäät itse auton alle ja menettäisit tajusi, kuka silloin tietäisi että vauva on yksin? Kerta se on ensimmäinenkin, jos jotain tapahtuu.
Alkuperäinen kirjoittaja huhhui:Siis koko päivän rytmit sekaisin parin minuutin takia? Voi teitä.
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Minä en lähtis. Mites, jos vaikka syttyisi tulipalo, kuka vauvan pelastaisi? Jos jäät itse auton alle ja menettäisit tajusi, kuka silloin tietäisi että vauva on yksin? Kerta se on ensimmäinenkin, jos jotain tapahtuu.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ajattelen vaan sitä että mitä jos poika herääkin itkemään just kun olen kerholla ja sieltä kestää kuitenkin pari minuuttia hilpasta tänne, kauheen ahdistavaa ajatella että vauvaa huutaa täällä yksikseen sen ajan :/
Alkuperäinen kirjoittaja Merengue:En kyllä uskaltaisi. Voivat oppia tosi nopeaan vaikka tiputtautumaan sängystä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Minä en lähtis. Mites, jos vaikka syttyisi tulipalo, kuka vauvan pelastaisi? Jos jäät itse auton alle ja menettäisit tajusi, kuka silloin tietäisi että vauva on yksin? Kerta se on ensimmäinenkin, jos jotain tapahtuu.
Voit kotonakin liukastua banaanin kuoreen ja kalauttaa pääsi keittiön kivilaattaan. Kuka vauvan pelastaisi?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Merengue:En kyllä uskaltaisi. Voivat oppia tosi nopeaan vaikka tiputtautumaan sängystä.
Miten 6kk vauva joka ei edes osaa kääntyä, saati sitten istua, tiputtautuu korkeasta pinnasängystä?
Alkuperäinen kirjoittaja sunflower20:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ajattelen vaan sitä että mitä jos poika herääkin itkemään just kun olen kerholla ja sieltä kestää kuitenkin pari minuuttia hilpasta tänne, kauheen ahdistavaa ajatella että vauvaa huutaa täällä yksikseen sen ajan :/
No, oletko ajatellut, että ei se poika siihen itkuun kuole. Ja kyse on parista minuutista. Voithan sä joskus joutua istumaan vaikka vessassa niin ettet pääse vauvasi luo pariin minuuttiin ja kuitenkin olet samassa talossa?
Tuli vaan mieleen..
Mä siis itse voisin hyvin jättää vauvan nukkuu vaikka matkaa olisi 200 metriäkin. Autolla kuljettava matka olisi sellainen etten enää menisi...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Merengue:En kyllä uskaltaisi. Voivat oppia tosi nopeaan vaikka tiputtautumaan sängystä.
Miten 6kk vauva joka ei edes osaa kääntyä, saati sitten istua, tiputtautuu korkeasta pinnasängystä?
Meillä 6 kk vanhat kaksoset oppivat yks kaks yllättäen kampeamaan
pinnasängyn reunan yli
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Minä en lähtis. Mites, jos vaikka syttyisi tulipalo, kuka vauvan pelastaisi? Jos jäät itse auton alle ja menettäisit tajusi, kuka silloin tietäisi että vauva on yksin? Kerta se on ensimmäinenkin, jos jotain tapahtuu.
Voit kotonakin liukastua banaanin kuoreen ja kalauttaa pääsi keittiön kivilaattaan. Kuka vauvan pelastaisi?![]()
No ei kukaan, mutta minusta on ihan eri asia loukkaantua/saada sairaskohtaus vauvan ollessa vieressä kuin että vauva on asunnossa yksin ja itse olisin muualla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miten 6kk vauva joka ei edes osaa kääntyä, saati sitten istua, tiputtautuu korkeasta pinnasängystä?
pinnasängyn reunan yli
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Merengue:En kyllä uskaltaisi. Voivat oppia tosi nopeaan vaikka tiputtautumaan sängystä.
pinnasängyn reunan yli