V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja tosiaan vauva ei nukahda uusiksi kun tullaan kotiin vaikka olisi ihan juuri nukahtanut rattaissa.
Miksi se pitää herättää välillä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja tosiaan vauva ei nukahda uusiksi kun tullaan kotiin vaikka olisi ihan juuri nukahtanut rattaissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin siis miten se herää? Jos antaa nukkua siellä vaunuissa vaan.
Ja jos herää, niin vie sänkyyn nukkumaan ja jatkamaan unia?
Herää kun vaunut pysähtyy ja kun nostan pois vaunuista niin herää niin ettei enää nukahda vaan alkaa seurustelemaan ja siinä ei paljoa nukutukset auta!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin siis miten se herää? Jos antaa nukkua siellä vaunuissa vaan.
Ja jos herää, niin vie sänkyyn nukkumaan ja jatkamaan unia?
Herää kun vaunut pysähtyy ja kun nostan pois vaunuista niin herää niin ettei enää nukahda vaan alkaa seurustelemaan ja siinä ei paljoa nukutukset auta!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No kannattais varmaan jo alkaa pikku hiljaa totuttamaan uuteen rytmiin tjtn, koska pari kk eteenpäin sä et todellakaan voi jättää enää pinnikseen yksin. Mitä sä sitten teet?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja tosiaan vauva ei nukahda uusiksi kun tullaan kotiin vaikka olisi ihan juuri nukahtanut rattaissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja tosiaan vauva ei nukahda uusiksi kun tullaan kotiin vaikka olisi ihan juuri nukahtanut rattaissa.
ei kukaan ole herättämässä vaan hän herää kun vaunut pysähtyy!
Ja toiselle vieraalle että nukkuu päikkärit omassa pinnasängyssään aina jos ollaan kotona tai sitten liikkuvissa vaunuissa.
Alkuperäinen kirjoittaja JaJa:Alkuperäinen kirjoittaja Huh:NO ET VOI JÄTTÄÄ!
PEESI. ei todellakaan voi jättää
Alkuperäinen kirjoittaja B:Alkuperäinen kirjoittaja en jättäisi:Esim maataloissa jätetään pieniä lapsia usein itekseen tai keskenään ku lehmät ja työt kutsuu. Mut mikään muu syy ei käy.
Mielenkiintoista. Miksi mikään muu syy ei käy? Eikö vaikutus (vauva yksinään hetken) ole sama syystä riippumatta?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja kun hän herää teidän tultua kerhosta muutaman minsan unien jälkeen, niin ei nukahda omaan sänkyynsä enää? Luulen, että aika pian kuitenkin sippaa, vaikkapa esikoisen kanssa yhtäaikaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei kai tähän muuta voi kuin todeta että pakkohan sun on jättää kun mikään muu vaihtoehto ei onnistu sitten millään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei kai tähän muuta voi kuin todeta että pakkohan sun on jättää kun mikään muu vaihtoehto ei onnistu sitten millään.
No onnistuuhan, onhan onnistunut tässä jo 6kk mutta eri asia että mikä olisi järjevin vaihtoehto.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei kai tähän muuta voi kuin todeta että pakkohan sun on jättää kun mikään muu vaihtoehto ei onnistu sitten millään.
No onnistuuhan, onhan onnistunut tässä jo 6kk mutta eri asia että mikä olisi järjevin vaihtoehto.
Alkuperäinen kirjoittaja kätevä emäntä:Ajatelkaa:
6kk vauva, joka ei osaa "mitään"
Ja eka luokkalainen kännykän kanssa, sekä laajemman "osaamisen" kera ja jotku´t katsovat ettei ekaluokkalaista voi jättää edes tunniksi yksin koulun jälkeen...
Ja VAUVA joka ei selviä millaan lailla itse, jätetään yksin EDES HETKEKSI.
EI.
Vauvoja ei jätetä YKSIN.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No kannattais varmaan jo alkaa pikku hiljaa totuttamaan uuteen rytmiin tjtn, koska pari kk eteenpäin sä et todellakaan voi jättää enää pinnikseen yksin. Mitä sä sitten teet?
Ehkä poika on sitten jo sen verran isompi että joko nukkuu pidempän aamulla tai jaksaa valvoa pidempään aamupäivällä?
Ja eikös tässä nyt kannata elää päivä kerrallaan tilanteen mukaan ja murehtia tilannetta sitten uusiksi kun vauva alkaa kunnolla liikkumaan. Mutta meillä on ainakin niin iso pinnis ja korkea reuna ettei vauva sieltä pääse kiipeämään yli kun vasta reilu 1v:nä, esikoinen nimittäin on koeajanut ja hän on varsinainen kiipeilijä ollut!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kätevä emäntä:Ajatelkaa:
Ja eka luokkalainen kännykän kanssa, sekä laajemman "osaamisen" kera ja jotku´t katsovat ettei ekaluokkalaista voi jättää edes tunniksi yksin koulun jälkeen...
EI.
Vauvoja ei jätetä YKSIN.
näin minäkin olen asian nähnyt! ...siksi kyselinkin että onko tässä nyt mitään järkeä...
Tai no mun mielestä ekaluokkalainen voi saada pähänsä kaikkea tyhmää ja vaarallista ja pääsee käsiksi kotona sellaisiinkin joista voi tapahtua mitä vaan... kun taas vauva korkeintaan itkee hieman ikäväänsä!
Alkuperäinen kirjoittaja kätevä emäntä:Ajatelkaa:
EI.
Vauvoja ei jätetä YKSIN.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei kai tähän muuta voi kuin todeta että pakkohan sun on jättää kun mikään muu vaihtoehto ei onnistu sitten millään.
Vaihtoehtojahan on annettu vaan kun mikään ei sulle kelpaa. Joten miksi edes kysyit, kun olet jo päättänyt?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:vauva korkeintaan itkee hieman ikäväänsä!
Alkuperäinen kirjoittaja ejk:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kätevä emäntä:Ajatelkaa:
EI.
Vauvoja ei jätetä YKSIN.
näin minäkin olen asian nähnyt! ...siksi kyselinkin että onko tässä nyt mitään järkeä...
Tai no mun mielestä ekaluokkalainen voi saada pähänsä kaikkea tyhmää ja vaarallista ja pääsee käsiksi kotona sellaisiinkin joista voi tapahtua mitä vaan... kun taas vauva korkeintaan itkee hieman ikäväänsä!
mä olen ainakin mun ekaluokkalaiselle kertonut mitä tekee jos syttyy tulipalo ( = lähde pois jne ). Miten mä sellasen kertosin ja opettasin esim sille kuus kuukautta vanhalle vauvalle ?