IL -Valmistaudu tähän: Tätä paljastavaa bilehametta näet pian Se on varmaa: tämä trendihame ei ole kaikkien mieleen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vielä vähäpukeisempi kuin kuvien naiset oli bussipysäkillä miesystävänsä kanssa. Katselin miehen ilmeitä nolottaako miestä kulkea lähes alastoman naisystävänsä kanssa. Sää suosi naisen pukeutumista. Jaloissa hänellä oli omituiset karvaiset saappaat.
Näinköhän saman naisen, oli pitkä, hoikka ja jalassa karvaiset saappaat. Saattoi olla mieskin naisen vaatteissa.

Siis mitä mä luin, mikä mahoton yleistys?!!!

Etkö siis saa itse päättää mitä suuhusi tunget?

-ikihoikka-
Kehitysmaiden ja kehittyvien maiden ihmiset yleensä lihovat voimakkaasti heti länsimaissa. Mahdollisesti perimälläkin on osuutta (keho käyttää kalorit tehokkaammin), mutta he eivät myöskään ole saaneet minkäänlaista terveysvalistusta. On syöty sitä mihin on varaa ja yltäkylläisyys lihottaa. Vauvoille ja lapsille voidaan syöttää epäterveellisiä asioita, kun siihen on varaa jne. Länsimainen ihminen ajattelee asiaa helposti ylipainon kannalta, mutta he eivät. Sekin on yksi merkittävistä kulttuurieroista.

Mutta on länsimaissakin ihmisiä, jotka syövät vain sitä mihin on varaa eivätkä tiedä missä on paljon/vähän kaloreita. Suomessa on aika paljon terveysvalistusta, vaikkakin sen määrä on vähentynyt siitä kun itse olin nuorempi.

Siittä vaan minarit ylle. Miehet katsoo sääriä ja reisiä, ei polvia
Mulle merkkaa se mitä itse näen peilistäni. Nyt muistan, että mulla joskus yksi farkkuminari, jota käytin talvisin vähän paksumpien sukkahousujen kanssa. Polvet eivät siinä niin näkyneet. Niihin on jäänyt vähän ylimääräistä muhkuraa yleisurheiluharrastuksen rasitusvammasta (Osgood–Schlatterin tauti). Urheilija ei tervettä päivää näe kuten sanotaan.

Laitoin minihameen ylle tämän ketjun innoittamana.
Kävelin eilen Prismasta ja minua tuli puhuttamaan nuori nainen englanniksi. Hän halusi rahaa ostaakseen ruokaa. Jatkoin kävelyä ja naisen luokse tuli vanhempi nainen kai kysyäkseen annoinko rahaa.
Yleensä rahan kerjääjät istuvat lattialla ravistellen rahakippoaan.
Nuori nainen siveli kurnivaa vatsaansa pyytäessään rahaa. Tarjosin hänelle irtokarkkeja, mutta hän ei niitä halunnut.
Melko turha tuskailla tällä palstalla ylipainosta, kun ihmisillä ei ole varaa syödä ruokaa.

Laitoin minihameen ylle tämän ketjun innoittamana.
Kävelin eilen Prismasta ja minua tuli puhuttamaan nuori nainen englanniksi. Hän halusi rahaa ostaakseen ruokaa. Jatkoin kävelyä ja naisen luokse tuli vanhempi nainen kai kysyäkseen annoinko rahaa.
Yleensä rahan kerjääjät istuvat lattialla ravistellen rahakippoaan.
Nuori nainen siveli kurnivaa vatsaansa pyytäessään rahaa. Tarjosin hänelle irtokarkkeja, mutta hän ei niitä halunnut.
Melko turha tuskailla tällä palstalla ylipainosta, kun ihmisillä ei ole varaa syödä ruokaa.
Missä tämä tapahtui? Romanikerjäläisillä ei välttämättä ole nälkä, ne rahat vie mafia. Huomasin, että kesä on tullut, kun Bulgarian romanit ovat pakettiautoineen liikkeessä meillä päin. Mies asuu autossa ja loput nukkuvat pahvinkappaleiden päällä jossain kojussa, johon haetaan tarpeet pahvinkeräyksestä.

Heidän työnsä on kerjääminen, ent. itäblokin maissa on kokonaisia kerrostaloja täynnä heitä, mutta kaikissa maissa heillä ei ole omaa mafiaa. Esim. tsekeissä ei ole kuten ei ole Suomessakaan.

... Rahan antaminen kerjäläiselle missään maassa ei kannata. Parempi on antaa se raha luotettavalle järjestölle, joka auttaa heitä.
Annoin rahaa sunnuntaina kirkon kolehtiin. Asun pk-seudulla. Kerjäävä nuori nainen oli kaunis ja hyvin pukeutunut. Ehkä hän on vielä täysin tietämätön asioista.
Toivottavasti asiaan puututaan. Huomasin taas, että olen ihminen jota usein lähestytään.
Mietin jatkuvasti hengellisiä asioita.
Illalla kuuntelin netistä Raamatun ääneenlukua.

Heidän työnsä on kerjääminen, ent. itäblokin maissa on kokonaisia kerrostaloja täynnä heitä, mutta kaikissa maissa heillä ei ole omaa mafiaa. Esim. tsekeissä ei ole kuten ei ole Suomessakaan.
Selvästi on järjestäytynyttä toimintaa Suomessakin. Näitä nuoria kauniita kerjääjiä kävi ”päälle” asematunnelissa toukokuussa.
Ja yksi nuorehko siististi pukeutunut kännykkämies (romanialainen myös mahd?) tuli kerjäämään lasin takaa minulta lounasta lounaspaikkaan. Japanilainen omistaja heltyi ja tarjosi. Saikohan päivittäisen vieraan hänestä?

Annoin rahaa sunnuntaina kirkon kolehtiin. Asun pk-seudulla. Kerjäävä nuori nainen oli kaunis ja hyvin pukeutunut. Ehkä hän on vielä täysin tietämätön asioista.
Toivottavasti asiaan puututaan. Huomasin taas, että olen ihminen jota usein lähestytään.
Mietin jatkuvasti hengellisiä asioita.
Illalla kuuntelin netistä Raamatun ääneenlukua.

Al ”Fyysiset väärinkäytökset ja kavalluksetTurvallisuus:

Kolehtirahat lasketaan ja kirjataan aina kahden hengen toimesta heti tilaisuuden jälkeen, mikä minimoi hävikin ja väärinkäytökset.Tapaustapaukset: Jos rahoja katoaa, kyseessä on yleensä luottamusaseman väärinkäyttö tai varkaus.

Esimerkiksi Oulussa paljastui tapaus, jossa seurakunnan työntekijän epäiltiin kavaltaneen kolehtirahoja tuhansien eurojen edestä. Tällaisissa tilanteissa seurakunnat tekevät välittömästi tutkintapyynnön poliisille.”

Selvästi on järjestäytynyttä toimintaa Suomessakin. Näitä nuoria kauniita kerjääjiä kävi ”päälle” asematunnelissa toukokuussa.
Ja yksi nuorehko siististi pukeutunut kännykkämies (romanialainen myös mahd?) tuli kerjäämään lasin takaa minulta lounasta lounaspaikkaan. Japanilainen omistaja heltyi ja tarjosi. Saikohan päivittäisen vieraan hänestä?
On kyllä järjestäytynyttä mafian toimintaa Suomessa tuo ulkomaalaisten romanien kerjääminen. Siihen tuo näkemäni autokin liittyy, näin kun kultakäätypomo istui autossa ja muut kaivelivat pahviroskiksesta itselleen majapaikkatarpeita keräyspisteellä.

Tarkoitin sitä, että Suomen romaniväestöllä ei ole mafiaa. Täällä ovat kuitenkin paremmin yhteiskuntaan integroituneita, vaikka vakaviakin ongelmia on. Tilanne maittain vaihtelee paljon. Osassa maita mafia hallitsee kyliä ja kerjäläiset voivat olla orjan asemassa. Pakoreitit ovat vähissä, kun ei ole välttämättä luku- ja laskutaitoa. Myös Berliinissä on iso määrä näitä romanikerjäläisiä, kiertelevät metrossa musisoimassa ja kerjäävät. Omat sinti-kansaan kuuluvat heimot ovat näkymättömissä ja olemattomissa historiallisista syistä...

Kerjäläisille rahan antaminen on siis mafian rahoittamista. Suomen ja tsekkiromanien (ja mahdollisesti joidenkin muidenkin maiden romanien) kerjääminen on olematonta, koska mafia puuttuu.

Kerjääminen on lähes kaikissa maissa mafian ohjaamaa. Alueet jaetaan ja suojelurahaa joutuu maksamaan. Vammaisia lapsia saatetaan varastaa ja pitää orjina ko. tarkoitusta varten, joten itse en anna näille mitään missään. Sillä vain ruokitaan kielteisiä ilmiöitä yhteiskunnassa ja hädänalaisten parissa.

Eräänä päivänä tässä oli keskustelua siitä, miten rikkaat ovat jonkun mielestä huonoja ihmisiä ja köyhät ilmeisesti parempia. Oma kokemukseni asiasta on, että köyhien maailmassa usein pätevät viidakon lait. Jos et hyväksikäytä muita, tulet itse hyväksikäytetyksi. Köyhyys on yhteiskunnallinen ongelma eikä osoitus kenenkään hyvästä luonteesta tai paremmista arvoista.

Kristinusko perustuu hyvin pitkälti yksilöajattelulle eli ihminen irroitettiin uskon avulla omasta yhteisöstään ja muodostettiin uusi, eli kristityt muodostavat yhteisön, joka auttaa toinen toisiaan. Lähimmäisellä tarkoitettiin siis toista kristittyä, ei kaikkia ihmisiä - tuo nykytulkinta on siis uutta tulkintaa, ei alkuperäinen. Alkukristityistä suuri osa oli entisiä orjia, joilta puuttui yhteiskunnallinen arvostettu paikka silloisessa yhteiskunnassa.

Yhteistyössä