N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Lunatic, Cothai, pikku myy ja haisulimamma
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Niinkö sun Tiimari vihossa lukee?
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Musta on niin hauska ku mua nostetaan näihin nykyään, vaikka en paskaakaan heittele suoranaisia ilkeyksiäEnkä mä muista yhtäkään tällaista mustan aloittamaa, jossa mua harmaat kauhistelee
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja virppu:Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Lunatic, Cothai, pikku myy ja haisulimamma
Cothai ei nyt ainakaan!!!! eikä noi muutkaan, sanovat vaan oman mielipiteensä.
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja virppu:Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Lunatic, Cothai, pikku myy ja haisulimamma
Cothai ei nyt ainakaan!!!! eikä noi muutkaan, sanovat vaan oman mielipiteensä.
:saint: Kiitos muruseni :hug: Ei minä niiiiin paha ollaaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Musta on niin hauska ku mua nostetaan näihin nykyään, vaikka en paskaakaan heittele suoranaisia ilkeyksiäEnkä mä muista yhtäkään tällaista mustan aloittamaa, jossa mua harmaat kauhistelee
![]()
ai et? tytsiä kiusaamassa tämän tästä.
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Musta on niin hauska ku mua nostetaan näihin nykyään, vaikka en paskaakaan heittele suoranaisia ilkeyksiäEnkä mä muista yhtäkään tällaista mustan aloittamaa, jossa mua harmaat kauhistelee
![]()
Hmm.. kumminkohan päin se ahdistelu menee, mietitkö asian uusiksi, kiitos.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:flow78 (tms. en muista nroa)
Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Musta on niin hauska ku mua nostetaan näihin nykyään, vaikka en paskaakaan heittele suoranaisia ilkeyksiäEnkä mä muista yhtäkään tällaista mustan aloittamaa, jossa mua harmaat kauhistelee
![]()
Ei tarvi. Olen lukenut jo tarpeeksi sun tekstejäs.
Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Lunatic, Cothai, pikku myy ja haisulimamma
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Musta on niin hauska ku mua nostetaan näihin nykyään, vaikka en paskaakaan heittele suoranaisia ilkeyksiäEnkä mä muista yhtäkään tällaista mustan aloittamaa, jossa mua harmaat kauhistelee
![]()
Mee sit himaas siitä surisemasta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:enkä kyllä tosiaankaan pikku myy ja haisulimammaakaan tähän listalle laittais...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Musta on niin hauska ku mua nostetaan näihin nykyään, vaikka en paskaakaan heittele suoranaisia ilkeyksiäEnkä mä muista yhtäkään tällaista mustan aloittamaa, jossa mua harmaat kauhistelee
![]()
Mee sit himaas siitä surisemasta![]()
Mä oon ihan himassa. Mut sun "himassas" taitaa olla lamput sammuneet ja eikä ketään kotona=) Haise vehkeelle.