Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kyllä ilkeimmät kommentit tulee harmailta!
ja asiattomimmat.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kyllä ilkeimmät kommentit tulee harmailta!
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:enkä kyllä tosiaankaan pikku myy ja haisulimammaakaan tähän listalle laittais...![]()
En kyllä minäkään :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Musta on niin hauska ku mua nostetaan näihin nykyään, vaikka en paskaakaan heittele suoranaisia ilkeyksiäEnkä mä muista yhtäkään tällaista mustan aloittamaa, jossa mua harmaat kauhistelee
![]()
ai et? tytsiä kiusaamassa tämän tästä.
Hmm.. kumminkohan päin se ahdistelu menee, mietitkö asian uusiksi, kiitos.
Ei tarvi. Olen lukenut jo tarpeeksi sun tekstejäs.
Mee sit himaas siitä surisemasta![]()
Mä oon ihan himassa. Mut sun "himassas" taitaa olla lamput sammuneet ja eikä ketään kotona=) Haise vehkeelle.
Illan päälle kyl varmaa se mela taas suussa maistuu ja pano haiseeKade?
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Musta on niin hauska ku mua nostetaan näihin nykyään, vaikka en paskaakaan heittele suoranaisia ilkeyksiäEnkä mä muista yhtäkään tällaista mustan aloittamaa, jossa mua harmaat kauhistelee
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:kyllä mä sanon että CotHai :kieh: näin mua on käsketty sanomaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Musta on niin hauska ku mua nostetaan näihin nykyään, vaikka en paskaakaan heittele suoranaisia ilkeyksiäEnkä mä muista yhtäkään tällaista mustan aloittamaa, jossa mua harmaat kauhistelee
![]()
Mä oon ihan himassa. Mut sun "himassas" taitaa olla lamput sammuneet ja eikä ketään kotona=) Haise vehkeelle.
Illan päälle kyl varmaa se mela taas suussa maistuu ja pano haiseeKade?
Sun miestä kokeilleena niin en tod. =) Kerro terkut Mr. Katkaravulle =)
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Musta on niin hauska ku mua nostetaan näihin nykyään, vaikka en paskaakaan heittele suoranaisia ilkeyksiäEnkä mä muista yhtäkään tällaista mustan aloittamaa, jossa mua harmaat kauhistelee
![]()
Niin, kun kaikki sinun tänään(kin) laukomasi on poistettu.
Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Lunatic, Cothai, pikku myy ja haisulimamma
Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Niinkö sun Tiimari vihossa lukee?
Ei lue. Mutta huomioinnut oon, mutta jatka sä vaan pepun lupsutus linjaasi. Hyvää illan jatkoa=)
Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Musta on niin hauska ku mua nostetaan näihin nykyään, vaikka en paskaakaan heittele suoranaisia ilkeyksiäEnkä mä muista yhtäkään tällaista mustan aloittamaa, jossa mua harmaat kauhistelee
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Musta on niin hauska ku mua nostetaan näihin nykyään, vaikka en paskaakaan heittele suoranaisia ilkeyksiäEnkä mä muista yhtäkään tällaista mustan aloittamaa, jossa mua harmaat kauhistelee
![]()
Niin se yks lause.. sehän se kaikki onkin :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Musta on niin hauska ku mua nostetaan näihin nykyään, vaikka en paskaakaan heittele suoranaisia ilkeyksiäEnkä mä muista yhtäkään tällaista mustan aloittamaa, jossa mua harmaat kauhistelee
![]()
Niin se yks lause.. sehän se kaikki onkin :headwall:
Niin,,
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Musta on niin hauska ku mua nostetaan näihin nykyään, vaikka en paskaakaan heittele suoranaisia ilkeyksiäEnkä mä muista yhtäkään tällaista mustan aloittamaa, jossa mua harmaat kauhistelee
![]()
Kukas se tässä nyt on ilkeä ja kuka ei,mene itseesi :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Lunatic, Cothai, pikku myy ja haisulimamma
Juuri nuo kolme. Muut ok.
Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Musta on niin hauska ku mua nostetaan näihin nykyään, vaikka en paskaakaan heittele suoranaisia ilkeyksiäEnkä mä muista yhtäkään tällaista mustan aloittamaa, jossa mua harmaat kauhistelee
![]()
Juu. Eli teillä on täällä on oikeus täällä loukata muita sekä sanoa mitä sylki suuhun tuo? ja sitten kun pilkka osuukin omaan nilkkaan niin heti suututaan...ou nou.
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja jep:Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Lunatic, Cothai, pikku myy ja haisulimamma
Etkö osaa laskea,"meitä" on neljä1.lunatic 2.CotHai 3. pikku myy 4. haisulimamma...
Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Musta on niin hauska ku mua nostetaan näihin nykyään, vaikka en paskaakaan heittele suoranaisia ilkeyksiäEnkä mä muista yhtäkään tällaista mustan aloittamaa, jossa mua harmaat kauhistelee
![]()
Juu. Eli teillä on täällä on oikeus täällä loukata muita sekä sanoa mitä sylki suuhun tuo? ja sitten kun pilkka osuukin omaan nilkkaan niin heti suututaan...ou nou.
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Musta on niin hauska ku mua nostetaan näihin nykyään, vaikka en paskaakaan heittele suoranaisia ilkeyksiäEnkä mä muista yhtäkään tällaista mustan aloittamaa, jossa mua harmaat kauhistelee
![]()
Mitään suutu, ei oikeesti niin vakavaa oo tää palstailuMä oon irtas, en ilkeä paitsi niin halutessani. Oot vittumainen mulle, oon vittumainen sulle
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Musta on niin hauska ku mua nostetaan näihin nykyään, vaikka en paskaakaan heittele suoranaisia ilkeyksiäEnkä mä muista yhtäkään tällaista mustan aloittamaa, jossa mua harmaat kauhistelee
![]()
Mitään suutu, ei oikeesti niin vakavaa oo tää palstailuMä oon irtas, en ilkeä paitsi niin halutessani. Oot vittumainen mulle, oon vittumainen sulle
![]()
Joo, ei se kyllä aina niin ole mennyt. Olen täällä asiallisesti itse kysynyt jotain mutta sinä ilmestyt aika usein aukomaan päätäsi...et ainoastaan mulle, vaan myös muille etenkin tytsille.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja jep:Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Lunatic, Cothai, pikku myy ja haisulimamma
Etkö osaa laskea,"meitä" on neljä1.lunatic 2.CotHai 3. pikku myy 4. haisulimamma...
Et päässyt mukaan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Musta on niin hauska ku mua nostetaan näihin nykyään, vaikka en paskaakaan heittele suoranaisia ilkeyksiäEnkä mä muista yhtäkään tällaista mustan aloittamaa, jossa mua harmaat kauhistelee
![]()
![]()
Joo, ei se kyllä aina niin ole mennyt. Olen täällä asiallisesti itse kysynyt jotain mutta sinä ilmestyt aika usein aukomaan päätäsi...et ainoastaan mulle, vaan myös muille etenkin tytsille.
No, ei oo mun itsetuntoni, ei mee yöunet, sori.
Alkuperäinen kirjoittaja jep:Alkuperäinen kirjoittaja nuo miust:Lunatic, Cothai, pikku myy ja haisulimamma