"Ilmiriita" ystävän häämeikistä (olen maskeeraaja)..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "wille"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomaa, että ap ei pyytänyt mitään maksua avustaan, kyseessä ei ollut palvelun ostaminen. Aika outoa olisi ollut, jos kirjallista sopimusta olisi alettu tekemään, vain koska morsian pyysi hyvää ystäväänsä meikkamaan hänet. :D

Äh. Miksi sopimus ystävien välillä tarkoittaisi kirjallista sopimusta, mutta olkoon...

Ehkä seuravalla kerralla kannattaa olla kuitenkin tarkempi ohjeissa jos toinen osapuoli ei itse ymmärrä ohjeita tarkentaa. Oletus on useinkin huono juttu ihmisten välisissä suhteissa. "No kun minä luulin että sinä ajattelet samalla tavalla kuin minä..." :)

Minusta taas on hyvin kurjaa, että sinä lyttäät täällä omalla "ammattilaisstatuksellasi" ystävääsi, joka typeränä meni luottamaan "ammattitaitoosi" niinkin tärkeänä päivänä kuin hääpäivänä ja joutui pettymään.
.

Mun mielestä toi on aika rumasti sanottu. Että morsian oli ihan typerä, kun luotti ap:n "ammattitaitoon". Huhhuh sentään. Eiköhän sillä ap:lla sitä ammattitaitoa ole ihan riittävästi, kun koemeikkikin kaunis oli, joskin väärillä sävyillä tehty.

Minusta taas on hyvin kurjaa, että sinä lyttäät täällä omalla "ammattilaisstatuksellasi" ystävääsi, joka typeränä meni luottamaan "ammattitaitoosi" niinkin tärkeänä päivänä kuin hääpäivänä ja joutui pettymään. Haukut täällä ystäväsi ostamia meikkejä, mutta et tunnu itsekään tietävän sen paremmin nykyisten markettimeikkien tasosta.

Minulla on muuten itsellänikin raskaat luomet ja käytän helmiäissävyjä, enkä ole jumiutunut käyttämään vain kylmiä/lämpimiä sävyjä. Todennäköisesti sille ystävällesi olisi siis sopineet myös sinun luomivärisi, jos kerran koemeikkikin on ollut ihan onnistunut.

Öh, lyttää ystäväänsä? Miten? Hänhän kertoo ikävästä tilanteesta joka lähti liikkeelle ystävän jätettyä hankkimatta se mitä oltiin sovittu - omaa hääpäiväänsä varten. En kyllä ihan ymmärrä ajatuksenjuoksuasi plus tekstisi on paikoitellen aivan ala-arvoista. Sinähän tässä lyttäät jos joku. Kauheaa käytöstä.

• Tykkää
Reactions: Scindapsus
[QUOTE="wille";25048240]Mistä sinä olet saanut sellaisen käsityksen ettei morsian meikkaa?

[/QUOTE]

No millä meikeillä morsian sit yleensä meikkaa? Niillä halpismeikeillä vai jollain muilla? Jos luomivärit oli jotain ilmaislahjoja niin joko a) morsian meikkaa niillä tavallisestikin tai b) meikkaa jollain muilla, mutta jostain syystä halusi ne huonoimmat meikit hääpäiväkseen. Eli jos noilla halpismeikeillä morsian saa itse tavallisesti ihan kivan meikin aikaan, niin miksei ammattilainen siihen pysty etenkin kun käytetettävissä olisi varmaan ollut meikinpohjustusaineita ym.

• Tykkää
Reactions: Aina Marina

Yhteistyössä