Ilmoitin miehelle että haluan eron!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huojentunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huojentunut

Vieras
Katsoin jo asuntoja lapsille ja minulle ja huomenna mennään pariin asunnonnäyttöön. Minulla on nyt huojentunut ja helpottunut olo kun voidaan alkaa lasten kanssa elämään omaa elämää, ei miehen ja hänen äidin. :D

Ei, kirjoituksellani ei ole pointtia. Olen vain iloinen että kaksi vuotta olen koittanut saada suhteeseen muutosta ja mennyt miehen mukaan. NYT minä alan elää!!

Hienoa! Onnea matkaan :).

Kiitos, en tiedä mitä olen pelännyt ja miksi en ole aiemmin toiminut. Tämä on nyt ensimmäinen kerta viimeiseen pariin vuoteen kun minulla on hyvä olo itseni kanssa. Mies on loistava isä mutta surkea aviomies minulle. Aion muuttaa kuitenkin lasten kanssa ihan miehen lähelle jotta lasten tapaamiset olisi helppoja ja mies voi joskus viikollakin käydä lasten kanssa helposti vaikka puistossa.

Samaa aina ihmetellyt. Miksi naiset muuttavat lapsineen, kun miehen yksin olisi paljon helpompi.

Se mitä itse olen lähipiirissä huomannut, niin usein ainakaan omistusasunnoissa asuneilla eroavilla äideillä ei ole varaa jäädä siihen perheen yhteiseen kotiin johtuen joko siitä, että äiti on ollut kotiäitinä tai suht pienipalkkaisessa työssä. Talo/asunto on sitten laitettu myyntiin tai mies on jäänyt siihen.

Yhteistyössä