iltapalasta!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja merette
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

merette

Jäsen
09.10.2009
103
0
16
Mitähän kevyttä, mutta hyvää ja maistuvaa iltapalaa tänään keksis??
Ideoita otetaan vastaan. Saa olla vaikka jotain minkä tekemiseen kuluu hetki aikaakin, ei siis tarvi olla mikään 5 minuutissa valmista juttu :)
 
12ranskanleipä- taipullaviipaletta
1kananmuna
3 dl
maitoa
0,5 tl suolaa
1 rkl vehnäjauhoja
margariinia tai voita paistamiseen

lisäksi:
2 dl vispikermaa
1 tl sokeria
hilloa

Vatkaa sekaisin maito, muna, suola ja jauhot.
Kasta siihen ranskanleipä- tai pullaviipaleet ja paista ne kauniin kullanruskeiksi molemmin puolin.

Tarjoa hillon ja kermavaahdon kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
12ranskanleipä- taipullaviipaletta
1kananmuna
3 dl
maitoa
0,5 tl suolaa
1 rkl vehnäjauhoja
margariinia tai voita paistamiseen

lisäksi:
2 dl vispikermaa
1 tl sokeria
hilloa

Vatkaa sekaisin maito, muna, suola ja jauhot.
Kasta siihen ranskanleipä- tai pullaviipaleet ja paista ne kauniin kullanruskeiksi molemmin puolin.

Tarjoa hillon ja kermavaahdon kanssa.

Onks tää kevyttä???
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
12ranskanleipä- taipullaviipaletta
1kananmuna
3 dl
maitoa
0,5 tl suolaa
1 rkl vehnäjauhoja
margariinia tai voita paistamiseen

lisäksi:
2 dl vispikermaa
1 tl sokeria
hilloa

Vatkaa sekaisin maito, muna, suola ja jauhot.
Kasta siihen ranskanleipä- tai pullaviipaleet ja paista ne kauniin kullanruskeiksi molemmin puolin.

Tarjoa hillon ja kermavaahdon kanssa.

Onks tää kevyttä???

Ei ne paljoa paina ;)
 
esipaistetut patongit keskeltä puoliks ja sit virel puolikkaat pystysuuntaan puoliks.
Kostuta ja laita ketsuppia. Osaan päälle kinkkua, tomaattia ja ananasta+aromisuolaa ja osaan tonnikalaa ja ananasta.
Kaikkien päälle reilusti juustoa ja pizzamaustetta. Uuniin ja nauti ku juusto sulanu ja vähän ruskistunu :)
 

Yhteistyössä