Imatran kylpylässä olleet

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
- mitä olette tykänneet ko paikasta
- jos olette varanneet luhti sviitin tms kummoinen oli, mitä sisälsi
- kummoinen oli taikametsä

Utelias kyselee kommentteja

Ensinnäkin on aivan täynnä noita naapurimaan asukkeja, kylpylä on tosi pieni, taikametsässä yks pieni liukumäki, joitakin poreita, ja ulkoallas. Asutaan lähistöllä, ja silloin tällöin siellä käydään, mutta ei mikään erikoinen paikka, tuskin tarvitsee toista kertaa käydä, ainkaan jos pitemmästä matkasta tulet.

Sviiteistä ja hotellihuoneista muutenkaan ei ole mitään käsitystä
 
No, kyllä käy :) Ollaan kerran käyty ja oli muitakin suomalaisia. Ihan kiva hotelli, hyvä palvelu, ravintolassa hyvä ruoka ja kylpylä oli tosi kiva. Hieno, siellä oli musiikki- ja valoefektejä, joita en muissa kylpylöissä ole nähnyt. Hopeinen kuu soi ja kuu alkaa paistamaan, yht`äkkiä tulee sade jne. Tunnelmallinen paikka. Liukumäet kuuluu lastenpaikkoihin. Jos arvostaa tyylikyyttä, tunnelmaa, paikka on mukava, ei ole täynnä kiljuvia veteen pissaavia kakaroita. venäläisistä ei ollut kyllä mitään haittaa.
 
se on ihan mukava ja siisti, ei ole pitkä aika kun on tehty täysremontti. Siellä on allas (vanha puoli) jossa voi uida ja harrastaa vesivoimistelua ja sitten se hierontapuoli ja ulkoallas. Ainakin on hienon näköinen. Riippuu siitä mitä sieltä hakee, ei ehkä paras murkkuikäisille, mutta pienemmille ja aikuisille hyvä.
 

Yhteistyössä