imettämisestä, mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja linda-maria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

linda-maria

Vieras
mitä te tykkäisitte, jos teille tulisi vieraita (pariskunta + vauva) ja tämä nainen alkaisi imettämään poikavauvaansa oman miehesi silmien alla? (välimatkaa olisi siis ihan muutama metri ja miehesi istuisi naista vastapäätä)

No meillä kyllä mun kaveri heilu tissi paljaana oman miehensä kavereiden ja mun miehen edessä, mutta jos ei nyt ihan kieroutunut ole niin kyllä miehet malttaa olla ajattelematta tissejä seksiobjekteina siinä tilanteessa kun vauva niissä roikkuu kiinni. Tämän kaverin miehen kaverit oli taas sellasia tapauksia et ite en heidän silmien edessä viitsiny imettää....

Ei mitään...Mitä sinä ap ajattelisit, jos teille tulisi vieraita ja tämä nainen alkaisi syöttää tuttipullosta poikavauvaa oman miehesi silmien alla? (välimatkaa olisi muutama metri ja miehesi istuisi naista vastapäätä)

Mitäs tuosta nyt sitten ajattelisi? En yhtikäs mitään ja näin on tehty ja olen itsekin tehnyt. Suhtautuisin samalla lailla kuin muihinkin vauvan hoitoon liittyviin toimenpiteisiin: vaipanvaihto tms.

Täytyy olla kieroutunut mies jos imettämisestä saa kicksejä.. Enpä ole koskaan edes ajatellut että pitäs tissi piilottaa jos mentäis kyläpaikkaan ja pitäisi imettää..

Tulisin varmaan siihen viereen itsekin katsomaan ja ihastelemaan pientä syöjää ja imettävää äitiä. Melkein pyhä näky.

Ja mieheni on nähnyt minun imettävän viitisen vuotta sopivissa ja sopimattomissa paikoissa, joten hän ei hätkähtäisi vähääkään, kyselisi korkeintaan aviomieheltä, että mitä sen autolle/lenkkeilyharrastukselle/traktorille kuuluu.

Meinasin sanoa hiljattain kaverilleni jolla pieni vauva et imetä vaan olo huoneessa ettei tarvi yksin mennä makuuhuoneeseeen kesken kyläilyn. Meinaan ite kunhan vauva syntyy niin imettää seurassa, koska ekan kohdalla kävi niin että koko imettäminen alko masentaan ja tuskastuttaan ku aina piti mennä erihuoneeseen. se joka ei sitä kestä niin menköön ite toisaalle. en halua nimittäin kokea toista imetystä taakkana.

Aika naivia on ajatella, etteivät miehet sitä rintaa seksuaalisesti ajattele, jos sillä lasta imetetään. Rinta se on edelleen se rinta vaikka siinä roikkuukin lapsi.

Ei se vauva miehiä immuuniksi tee rinnoille :)) Ainakin näin on ihan normaalit miehet minulle kertoneet. Mulla aika paljon on noita miehiä kavereina joten oletan, että olen ihan rehellisiä vastauksia saanut. Ainakin yleensä totta puhuvat.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Hakisin autotallista jeesusteippiä, teippaisin ukon silmät ja sitten jatkettaisiin jutustelua :wave: Se kun ei ole ennen tissejä nähnyt :whistle:

Ihan paras :laugh:

Oikeasti, tulisin kamalan surulliseksi. En tiedä miksi, mutta juu pahoittaisin mieleni pahasti. Johtuu ehkä siitä että itselläni ei ikinä olisi itsevarmuutta imettää muiden kuin oman mieheni nähden.
:ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja viima:
Aika naivia on ajatella, etteivät miehet sitä rintaa seksuaalisesti ajattele, jos sillä lasta imetetään. Rinta se on edelleen se rinta vaikka siinä roikkuukin lapsi.

Ei se vauva miehiä immuuniksi tee rinnoille :)) Ainakin näin on ihan normaalit miehet minulle kertoneet. Mulla aika paljon on noita miehiä kavereina joten oletan, että olen ihan rehellisiä vastauksia saanut. Ainakin yleensä totta puhuvat.

No mulle nyt olis ihan se ja sama mitä mun mies miettii jonkun mun kaverin tisseistä.

Parempihan se on, että mahdollisimman moni imettäisi ja kaikkialla, niin ei olisi niin paljon asiaan tottumattomia, jotka vetävät herneen nenään, kun näkevät imetystä liian harvoin.
Tuo on totta, että ei siinä kovin kauaa jaksa imettää, josaina joutuu vauvan kanssa istumaan makkarissa, veskissä, nurkkapöydäss jne, kun muut aikuiset juttelevat ja pitävät hauskaa...

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
No mulle nyt olis ihan se ja sama mitä mun mies miettii jonkun mun kaverin tisseistä.

Samma här.
Näkee ne sitten seksuaalisesti tai ei, en siltikään ajattele mitään jos (kun!) kaverini imettää lastaan mieheni läsnäollessa.

Oon tästä samaa mieltä.

Kyllä minäkin tiedän että joillakin on mielessä liikkunut ihan jotain muuta kuin vauvan imetys kun olen tissin kaivanut esille, mutta sehän on kiva että saavat sitten jotain muuta tyydytystä siitä jos ei vauvan imetys hellyytä :D

Itselleni ei kyllä tulisi mieleenkään imettää miesten katsellessa. Meidän tuttavapiirissä on tapana mennä toiseen huoneeseen imettämään, eihän kylässä ollessa tarvitse tuntitolkulla imettää, kunhan vauva saa pienen välipalan. Ja minulla on sentään ollut vauva, jolle ei tuttipullokaan kelvannut, joten imetys on ollut ainoa keino ruokkia vauva nälän tullessa. Koulussa kaverini imettää istuessaan tunnilla poikien vieressä, ja pojat istuvat siinä sitten ihan vaikeina jalat ristissä.

Yhteistyössä