imetyksen lopettaminen...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

D

Vieras
Olen lopettelemassa imetystä, lapsi on reilu 10kk ikäinen. Imetän enää 2xpäivässä; aamulla ja illalla. Rinnat eivät vaan taida tahtoa lopettaa imetystä... Taas toinen rinta on jumahtanut sairaan kipeeksi, vaikka olen jo pitempään imettänyt vain kahdesti päivään. Tyttö ei suostu päivällä kunnolla rintaa tyjentämään ja pumpulla tai käsin se ei myöskään tehokkaasti onnistu. Miten voin koskaan lopettaa tätä imetystä kun aina rinta pakkautuu ja sitten sitä pitää taas useesti tyhjentää. Aargh. Ónko muilla tämmöstä?
 
Ai niin se piti vielä lisätä, että ei mulla enää edes ole rinnat juri koskaan täyden tuntuiset, siis tuntuisi siltä että pakko päästä nyt imettämään. ihmetyttää vaan tää pakkaantuminen..
 

Yhteistyössä