D
D
Vieras
Olen lopettelemassa imetystä, lapsi on reilu 10kk ikäinen. Imetän enää 2xpäivässä; aamulla ja illalla. Rinnat eivät vaan taida tahtoa lopettaa imetystä... Taas toinen rinta on jumahtanut sairaan kipeeksi, vaikka olen jo pitempään imettänyt vain kahdesti päivään. Tyttö ei suostu päivällä kunnolla rintaa tyjentämään ja pumpulla tai käsin se ei myöskään tehokkaasti onnistu. Miten voin koskaan lopettaa tätä imetystä kun aina rinta pakkautuu ja sitten sitä pitää taas useesti tyhjentää. Aargh. Ónko muilla tämmöstä?