imetys vain kotona

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hankalaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hankalaa

Vieras
Olen huomannut reissussa, että vauva syö tosi huonosti. Kaarelle laittaa itsensä kun pitäisi syödä jossain julkisilla paikoilla (wc:t tms.). Kotonakin syö parhaiten sängyssä.

Tuntuu, että olen ihan surkea, kun muut imettävät tuosta vaan missä vaan :(
Ja itse en halua antaa pullosta vielä, kun muuten imetys on ihanaa. Mikä voisi olla pielessä, kun vauva ei istuma-asennossa halua syödä??

mul oli vähän sama homma,totuttelua vaan.
meneeks tissi vähän eri kulmassa suuhun tai tulee liian kovaa maitoa

mä aion tän uuden kanssa harjoitella istumasyötöt,se on nii helpon näköistä ku onnistuu,mekin pötköteltiin useimmiten tais se isompana sit istualteenkin syödä. ja 11kk imetin.

Jotkut on niin uteliaita, etteivät ehdi nälissäänkään keskittyä syömiseen. Meillä imetys loppui tuossa 4kk iässä ja siinä 5-6kk iässä tuli kunnon pullolakko, eli syömiset oli tosi hankalia. ei malttanut syödä kuin puoli unessa, kiukkuisi muuten. Siinä välissä oli kulkemiset tosi vähissä. Minkä ikäinen lapsi sinulla?

No mä kans imetän nykyäänm makuultaan, kun toi likka painaa jo niin paljon, et en jaksa sitä rentona pidellä istuvassa imetysasennossa.
Mimmosissa asennoissa te imetätte istualtaan? Miten se vaavi on siinä sylissä? Siis niin, että ei jumita omia niska/hartialihaksia.

Mulla oli esikoisen kanssa imetystyyny, sai vauva pötkötellä siinä rentona. Kylässä ollessa pyysin päästä sängylle tai sitten oli se tyyny mukana. Kauppa-asiat hoidettiin syöttöjen välissä.

Siis semmoisessa kehtoasennossa on syönyt, mutta nyt kaarella huutaa, jos yrittää yhtään laittaa asentoa. Sängylle olen tosiaan pyytänyt myös päästä, mutta joka paikassa kun ei ole mahdollista, tullut jo olo, ettei minusta tähän hommaan ole...

No toi 5kk ikä ainakin meillä oli se, jolloin ei maito maistunut missään vieraammassa paikassa, ellei ollut ihan hiljaista ja rauhallista. Kotonakin kelpasi vain makuullaan kylkiasennossa. Kyllä se jossain vaiheessa menee ohi. Vauva on nyt vaan hoksannut, että ympärillä tapahtuu kaikenlaista mielenkiintoista, eikä malttaisi syödä. Silloinhan ei pysty samalla seuraamaan ympäristön tapahtumia.

Yhteistyössä