Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen ajatellutkin lasta ja siksi jatkanut, mutta voisin myös ajatella itseäni - kyllä, olen itsekäs myös. Nytkin on silmät itkusta turvonneet kun lähes kellonympäryksen olen imettänyt vähän väliä, välillä saanut nukkua mutta syöminen on jäänyt kun ei vaan ole aikaa. Vauva nukkuu n. tunnin kerrallaan ja itsekin haluan sen ajan nukkua että jaksaisin.
Mitä kauheaa on siinä jos annan omaa maitoa pullosta jos vauva sillä nukkuu paremmin?
Länsimaissa myös vaatimukset ja yhteisön tuki on niin mahtavaa, että kyllä täällä kaiken jaksaa vaikka hammasta purren.
Länsimaissa myös vaatimukset ja yhteisön tuki on niin mahtavaa, että kyllä täällä kaiken jaksaa vaikka hammasta purren.
hah, niinpä, niinpä. ja tuttipullo on tuottoisan yhteiskunnan tavaramerkki. ja vauvallehan voi ostaa sellaisen itsekseen keinahtelevan sitterin, johon saa laitettua äidin sydänääniä muistuttavan nauhoituksen soimaan..
Et sä voi pullolla lasta erottaa itsestäsi kauemmaksi. totta!
mut korvikkeeseen tieteskin jos siirtyis niin sillä muksu nukkuu pidempää kun rintamaito sulaa nopeemmin-eli tulee nälkä nopeammin. viis siitä et siinä ei oo niitä suojaavia ainesosia...
no miten ap kerkeää tääl netissä surffailee ja keskustelee? itse en ainakaan pystynyt lapsen ollessa imeväisikäinen..mee nyt nukkuu jos lapskin nukkuu!
Mulla on 2v9kk imeväinen, mä olen aina ehtinyt vähän liiankin hyvin roikkumaan täällä...
no kysehän oli ap_llä siitä et hän ei edes ehi syömään ja nukkumaan...joten siksi ihmettelen!
Mistä teitä sikiää? Voi että, ap raukka on väsynyt ja hukassa ja kaipaa neuvoja. "Aletaan porukalla nälviä sille ja saadaan tahallaan sille ja muille samassa tilanteessa oleville vain pahempi olo aikaan. Se on sen ansainnut, kun kehtaa ajatella itseä".
mitenköhän kehitysmaissa ja jossain sademetsissä elävät naiset osaavat imettää kun se on niin helskatin hankalaa rikkaiden länsimaiden ihmisille? missään muualla ei tietääkseni tehdä asiasta näin vaikeaa. suuri osa suomalaisiista äideistä lopettaa hyvin pian imetyksen, koska se nyt vaan oli liian rankkaa.
mutta tee kuten tykkäät, tää ol mun mielipide
kehitysmaissa ja sademetsissä lapsikuolleisuus on suuri. Osa kuolemista johtuu varmasti myös imetysongelmista kun ei korviketta ole saatavilla.