Mitenhän nuo kolme seikkaa sopisivat yhteen? Minulla siis on tällä hetkellä 4kk vauva, häntä imetän ja sen takia tarkka ruokavalio (maidoton, munaton, kotimaiset viljat pois, palkokasvit, sipuli, melonit, sitruunahappo jne jne..) ja tällä hetkellä tuntuu sille, ettei paino enää raskauksien jäljiltä laske (kaksi suht peräjälkeen).. -16 kiloa on lähtenyt, mutta kauhea läski olen edelleen. Pakko myöntää. Mitäs nyt avuksi? Kertokaas hei kokeneemmat?
Neuvolatäti kyseli viimeksi mieheltä, että syönkö mie tarpeeksi ja lääkäri suositteli noita ravintolisiä, mutta kyllä minä tarpeeksi syön ja tosiaan puntarin mukaan liikaakin.
Miksi ihmeessä toiset laihtuu niin helpolla imetysaikana ja minulla jumahtaa tälleen tää paino? :kieh:
Neuvolatäti kyseli viimeksi mieheltä, että syönkö mie tarpeeksi ja lääkäri suositteli noita ravintolisiä, mutta kyllä minä tarpeeksi syön ja tosiaan puntarin mukaan liikaakin.
Miksi ihmeessä toiset laihtuu niin helpolla imetysaikana ja minulla jumahtaa tälleen tää paino? :kieh: