Inhoan neekereitä, sanoo Tukiainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tänään otsikoissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja näemmä:
Mä olen kyllä koko ajan luullut ja ollut käsittävinäni, että tuo Johannan white trash -tyyli on ihan tietoista ja se itsekin tietää sen olevan juuri sitä white trashiä. Se on se kuuluisa Johannan "oma tyyli", mistä se jossain yhteyksissä on puhunut. Ei sitä kyllä yleisesti Suomessa näy, niin että onhan se omalla tavallaan omaperäistäkin. Kai. En tosin ole koskaan tajunnut, että noi asenteetkin on sieltä Amerikan mustimmasta sydämestä otettu, siis tuota, valkoisemmasta sydämestä tarkoitan.

Eikä oo..ku se kuvittelee, et se on Hollywood-tyyliä ;) Se on sen moneen otteeseen sanonu. Et ku Suomessa ei osata pukeutua HIENOSTI JA NAISELLISESTI. Olen hieman eri mieltä Tuksun pukeutumisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Miksi valkoisen rodun ylemmyydestä puhuvat ihmiset on melkein aina just tämmöstä sakkia? :x
Ku Klux Klan...

Ei suomessa ole KKK:ta. Ja en mä myös ymmärrä tuota uusnatsismia, ei niitä asioita nin "hoidella".
Ja kun tuo kouluttautumattomuus kytketään aina rasismiin,niin jos kyseinen henkilö kouluttautuu hyvin,niin minne ne periaatteet siitä muuttuu?

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Ja kun tuo kouluttautumattomuus kytketään aina rasismiin,niin jos kyseinen henkilö kouluttautuu hyvin,niin minne ne periaatteet siitä muuttuu?

Kun vinttikamarin ikkunasta siirrytään olohuoneen ikkunan ääreen, maisemat usein muuttumat. Koulutus (tai muu sivistys) tekee joskus saman.

Onhan tosin valkoiset kautta aikojen tehneet kansanmurhia, orjuuttaneet, riistäneet, ryöstäneet ja raiskanneet muita kansoja ja rotuja. Valkoisen miehen historia on verellä kirjoitettu. Edelleen vanha siirtomaapolitiikka vaikuttaa maailmankaupassa ja politiikassa.

Miksi valkoisen rodun ylemmyydestä puhuvat ihmiset on melkein aina just tämmöstä sakkia? :x

Ainiin kuin millaista? :saint:

Sellasta, josta nimenomaan päälle katsomalla näkee että valkoinen rotu ei ole millään tavalla parempi kuin muutkaan.

Mutta ei se mitään, mä silti tykkään jotenki Tuksusta. :heart: Miten joku voi olla noin juntti? :heart:

Ku Klux Klan...

Ei suomessa ole KKK:ta. Ja en mä myös ymmärrä tuota uusnatsismia, ei niitä asioita nin "hoidella".

No ilmeisesti aika paljonkin, kun tätä asiaa on kerta niin helvetisti tutkittu;) Monestihan noi on isältä pojalle-ketjussa..eli siis jos vanhemmat ovat hyvin koulutettuja, lapset ja niin edelleen..niin silloin ollaan yleensä vähemmän rasistisia.

Katsos se liittyy siihen, että huonosti koulutetut menevät esim. paskapalkalla tai ovat työttömiä> pelkäävät että joku vie heidän työnsä ym. Eli tähän se liittyy. Kun tasa jos on hyvin koulutettu/hyvin palkattu, niin sit veetuttaa ihan joka ikinen työtön tai huonosti palkattu, koska ne pitää itse elättää. Toki tähän voi ajatella, ettei myös halua lisäelätettäviä muualta, mutta näin niinkuin yleisesti ottaen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kun vinttikamarin ikkunasta siirrytään olohuoneen ikkunan ääreen, maisemat usein muuttumat. Koulutus (tai muu sivistys) tekee joskus saman.

No ei mulla kyllä tule ne jotkut periaatteet joistakin muuttumaan,olin sitten akateeminen tai en.

Alkuperäinen kirjoittaja valkoinen:
Onhan tosin valkoiset kautta aikojen tehneet kansanmurhia, orjuuttaneet, riistäneet, ryöstäneet ja raiskanneet muita kansoja ja rotuja. Valkoisen miehen historia on verellä kirjoitettu. Edelleen vanha siirtomaapolitiikka vaikuttaa maailmankaupassa ja politiikassa.

Mm..mutta oon sitä mieltä, että toisaalta se vois ihan hyvin olla vaikka se tummaihonen. AFrikassahan soditaan jatkuvasti, myös siellä, missä valkoinen mies ei ole ollut orjuuttamassa. Eli eiköhän hekin ole hyvin sotahaluisia. Jos he olisivat päässeet ns. valtaan, niin ihan sama homma sittenki ois. Ei eroa mitenkään.

Afrikassa esmes taas ihan vapaehtoisesti raiskataan omia, ryöstetään, riistetään, tehdään kansanmurhia....

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Mä olen kyllä koko ajan luullut ja ollut käsittävinäni, että tuo Johannan white trash -tyyli on ihan tietoista ja se itsekin tietää sen olevan juuri sitä white trashiä.

Eikä oo..ku se kuvittelee, et se on Hollywood-tyyliä ;) Se on sen moneen otteeseen sanonu. Et ku Suomessa ei osata pukeutua HIENOSTI JA NAISELLISESTI. Olen hieman eri mieltä Tuksun pukeutumisesta.

Onko näin? Höh. Sitten ei voi muuta kuin ihmetellä moista avaruusolentoa, sillä ei se kyllä samalla planeetalla ole kuin me muut .

No ei mulla kyllä tule ne jotkut periaatteet joistakin muuttumaan,olin sitten akateeminen tai en.

Aivan, mutta onko sun vanhemmat akateemisia? Entä heidän vanhemmat? Jne?

Kyllä meillä päin hyvinkoulutettuna on mun mielestä tosi hyvät asenteet. Ei olla rasistisia, mutta suhtaudutaan maahanmuuttopolitiikkaan ym järjellä. Mikä toisaalta nykyään katsotaan jo rasismiksi. Mutta en kato kyllä yhtään paremmin niitä, jotka kotona lötköttävät ja sylkevät kattoon. Tiiän näitä ihmisiä, eikä he ole yhtään sen parempia -olivat valkosia tai ei.

Sitten taas muissa saman tyylisissä perheissä on vähän liiankin lepsut kannat maahanmuuttajiin jne. ja turvapaikanhakijoihin.

Taas sitten huonosti koulutetuissa perheissä olen tavannut ihan älytöntä rasismia, semmosta, että hyvä ettei koko päivä mee sitä mietties. Hakisivat vaan ennemmin initä töitä senki ajan.

Ei tietysti jyrkästi mene näin, mutta kyllähän se oma perhetausta hyvin pajlon vaikuttaa. VArsinkin, kun asiaa on tosiaan tutkittu. Lapset imee vanhemmiltaan vaikutteita. Senhän takia esim. uskonnon opetus alotetaan kernaasti jo ihan vauvasta lähtien..käydään kerhossa ja muuta, että saadaan aivopestyä jo hyvissä ajoin ;)

ei ne periaatteet tarvikkaan muuttua, mutta se katsantokanta asioihin muuttuu. paranee ehkäpä myös kyky ymmärtää niitä asioita toisen näkökulmasta ja osaa pitää tietyllä tavalla mölyt mahassa. ja tämä siis yleisesti ottaen, en tarkota sinua.

Näin juuri. ;) Kyllä ne asenteet ja ajatukset usein muuttuvat, jos henkilö hankkii sivistystä ja koulutusta. Yleensä näistä henkilöistä ei kyllä tule kovin koulutettuja myöhemminkään - ehkä ei vain kapasiteetti riitä ja on helpompi pitäytyä pinttyneissä asenteissa ja luuloissa kuin laajentaa näkemyksiään.

Vanha siirtomaapolitiikka vaikuttaa Suomessa siten, että meillä on pakkoruåtsi:(

Alkuperäinen kirjoittaja juus:

Mm..mutta oon sitä mieltä, että toisaalta se vois ihan hyvin olla vaikka se tummaihonen. AFrikassahan soditaan jatkuvasti, myös siellä, missä valkoinen mies ei ole ollut orjuuttamassa. Eli eiköhän hekin ole hyvin sotahaluisia. Jos he olisivat päässeet ns. valtaan, niin ihan sama homma sittenki ois. Ei eroa mitenkään.

Afrikassa esmes taas ihan vapaehtoisesti raiskataan omia, ryöstetään, riistetään, tehdään kansanmurhia....

Näimpä ja lisäksi harrastetaan ihmissyöntiä ja noitien polttamista roviolla.

Alkuperäinen kirjoittaja Wide:
Typerä trailerpark trash.

Saako/voiko neekeriä haukkua typeräksi?

No eiköhän Rachel Kauppila aikanaan saanu osansa;) Eli kyllä saa, ihan samalla tavalla, jos käyttäytyy typerästi. Näitä ei vaan Suomessa julkisuudes taida hirveesti olla? Ainakaan samaan tahtiin, ku näitä meidän salarakkaita.

Alkuperäinen kirjoittaja näkemys:

Näin juuri. ;) Kyllä ne asenteet ja ajatukset usein muuttuvat, jos henkilö hankkii sivistystä ja koulutusta. Yleensä näistä henkilöistä ei kyllä tule kovin koulutettuja myöhemminkään - ehkä ei vain kapasiteetti riitä ja on helpompi pitäytyä pinttyneissä asenteissa ja luuloissa kuin laajentaa näkemyksiään.

Nämä "sivistyneet ja koulutetut" vasta raisteja ovatkin. Katsovat pitkin nenänvartta vähemmän koulutettuja ja asuvat kaupunginosissa joissa ei ole mamun mamua.

Valkoisen miehen historia on verellä kirjoitettu.

AFrikassahan soditaan jatkuvasti, myös siellä, missä valkoinen mies ei ole ollut orjuuttamassa. Eli eiköhän hekin ole hyvin sotahaluisia. Jos he olisivat päässeet ns. valtaan, niin ihan sama homma sittenki ois.

Niin, no historiallisesti valkoinen rotu on eniten saanut tuhoa aikaan, mutta myyhän Suomikin aseita Afrikkaan... nykyinen aseteollisuushan on kanssa yksi valkoisen miehen saavutus.

Kehitysmaissa on suuri siirtymävaihe. Kun yhteiskunnat kehittyy ja elintaso nousee, niin kuka tekee paskaduunit? Kuuluuko lapsityöläisille ihmisoikeudet? Jos kukaan ei tee nälkäpalkalla kehitysmaissa meille kulutustuotteita (niitä Laajasalon merkkimekkoja ja hellokittyjä), niin kuka ne sitten tekee ja millä hinnalla? Onko Afrikan mantereen tai Thaimaan asukeilla samoja ihmisoikeuksia kuin meillä?

Vanha siirtomaapolitiikka vaikuttaa Suomessa siten, että meillä on pakkoruåtsi:(

Sano muuta. Tosin sitäkää ei tartte onneks enää kirjottaa ylioppilastutkinnossa, mun aikana vielä piti. Mieluummi tohon vois laittaa pakoks jonku toisen kielen.

Nämä "sivistyneet ja koulutetut" vasta raisteja ovatkin. Katsovat pitkin nenänvartta vähemmän koulutettuja ja asuvat kaupunginosissa joissa ei ole mamun mamua.

No mamut yleensä asuu suht halvoilla alueilla, koska yhteiskunta maksaa sen touhun. Ja näin pitääki olla. Jos on taas rahaa, hekin voivat muuttaa noista pois.

Jos ite oon helvetin rikas, niin varmasti ostaisin kartanon jostain, jossa ei olis naapureissa narkkareita tai mitään muutakaan. Ei se liity mitenkään mamuihin, vaan halpoihin asuntoihin. Vai ootko sitä mieltä, että maahanmuuttajille/pakolaisille pitäis kaikille ostaa oma kartano verorahoilla? Et varmasti. Tai sitten saat kulutusjuhlat maksaa ihan itse.

Kyllähän sitä omaa rauhaa kaivataan, sen tähden muutetaan rivariin ja ok-taloon ja näin. Ei se liity mamuihin sitten yhtään mitenkään.

Oikeampi totuus tässäkin on se, että ei-koulutetut eivät itse arvosta itseään ja siksi luulevat, että koulutetut katsovat heitä nenänvarttaan pitkin. Sama pätee moneen muuhunkin asiaan.

Ainiin kuin millaista? :saint:

Sellasta, josta nimenomaan päälle katsomalla näkee että valkoinen rotu ei ole millään tavalla parempi kuin muutkaan.

Mutta ei se mitään, mä silti tykkään jotenki Tuksusta. :heart: Miten joku voi olla noin juntti? :heart:

Että ihan päälle katsomalla? :laugh: Ja esmes sulla on "silmää" nähdä heti ihmisestä, millainen se on? Aikas hyvä olet!

Suuri syy Afrikan sotiin ja kahnauksiin on, että valkoinen mies tuli ja jakoi Afrikan viivoitinta käyttäen. Siinä jäi sitten kansojen, heimojen ja sukujen jäsenet eri maihin ja eri maiden alaisuuteen.

Kyllähän Euroopassakin on ollut hurjasti sisällissotia ja on edelleen kaikenlaisia kahnauksia. Eikä kovin kauan aikaa ole Suomessakaan, kun veljet tappoivat toisiaan verisessä sisällissodassa. Voisi kuvitella, että Suomessakin sisällissotia ja erilaisia konflikteja olisi ollut hurjasti enemmän, jos Eurooppa olisi jaettu joskus Afrikan tyyliin.

Yhteistyössä