M
Masentunut äiti
Vieras
Hän on niin älyttömän virkeä eläkeläinen, jaksaa tehdä mitä vaan ja puuttuu koko ajan meidän perheen asioihin eikä usko minua, kun kiellän !! Onneksi asuu kauempana, mutta aina soittelee ja kyselee "mitä lapsella on päällä, mitä se on syönyt.." jne. jne. Lapsemme on siis hänen ainoa lapsenlapsensa ja ostaa tälle mitä vaan, vaikka ei tarvitsisi !! Olen kieltänyt, että ei tarvita uusia vaatteita tai leluja, ostaa niitä silti. Todella masentavaa. Lapsemme viihtyy siellä vanhempieni luona, äitini syöttää hänelle mitä sattuu, minun tai mieheni mielipiteitä ei kunnioita mitenkään tässäkään asiassa. Neuvolan ohjeisiin ei usko, tekee vaan miten itse haluaa eli syöttää karkkia ym.ym. Toivon siis, että hän jo kuolisi ja jättäisi meidät rauhaan !! Ja tunnen itseni ihan kamalaksi, huonoksi äidiksi.. Tämmöistä tämä on ollut jo vuosikausia. Onneksi naapurissa asuva anoppi on järkevämpi ihminen. Oma äitini hallitsee meitä koko ajan silti, kerran kuukaudessa hän vaatii lapsemme heille hoitoon !! Tekisi mieli katkaisi välit kokonaan, mutta eihän se onnistu, on niin rakas mummo lapselle.