Iphonesta asiaa! Se joka tietää saako apuja??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

---

Vieras
Eli muutama päivä sitten valittelin kun itunes ei synkronoi pelejä. Nyt se sitten ne synkronoi, mutta iphonessa näkyy pelejen logot tummina ja niiden alla lukee asennus...?? En voi valita pelejä enkä pelata niitä. Joku asennus siis on kesken mutta mikä ja miten sen saan suoritettua loppuun? Piuhat on kiinni iphonessa ja itunes päällä ja joka kerta kun avaan niin tulee itunesiin sama teksti että aloitetaan synkronointi ja tekee sen joka kerta loppuun, mutta ei jostain syystä vaan asenna noita pelejä? Jotkut asetukset varmaan on puhelimessa päin prinkkalaa kun tätä ei loppuun tee.. Jos joku osaisi auttaa asiassa täällä, kun googlaamalla ei oikein saa apuja mistään

oletko siellä tunesissä puhelimen ohjelmissa ruksinu ne päivitettävät ohjelmat + rastittanu vaihtoehdon, synkronoi ohjelmat.

vika on siellä tunesin säädöissä, ei puhelimessa.

tunesissa lukee vasemmassa reunassa kirjasrto, store, laitteet. klikkaat sieltä laitteista sen oman luurin valikon auki ja sieltä ohjelmat, ne on suunnilleen siellä ylhäällä, keskellä olevan omenan alapuolella.

uusin se on mullakin ja laitteet näkyy heti kun laittaa johdolla koneeseen kiinni.
koita saada ne laitteet ensimmäiseks auki..

Kai olen sitten vaan vähän "tyhmä" tapaus.. siis jos tuolla iphonella menen tuonne itunesiin niin tulee sivu jossa ylhäällä lukee new releases, top tens ja genres että oon jossain siellä storessa.. Mulla ollu tuo vasta viikon niin ei oikein vielä hallitse :)

Hei sori! Nyt älysin mitä yritit tuossa aikaisemmin sanoa! Ja tuolta storesta juuri olen laittanut nuo synkronointi hommat sieltä vasemmalta mut mikä se toinen on kun sanoit että toisesta paikasta myös saa ne ohjelma systeemit? Sitä en ole laittanut

"tunesissa lukee vasemmassa reunassa kirjasrto, store, laitteet. klikkaat sieltä laitteista sen oman luurin valikon auki ja sieltä ohjelmat, ne on suunnilleen siellä ylhäällä, keskellä olevan omenan alapuolella."

Juuri tuon olen laittanutkin. Voiko siis vika olla jossain muualla? Koska itunes synkronoi nuo mutta iphonen näytöllä olevien kuvakkeiden alla lukee jokaisessa asennus...

Juuri tuon olen laittanutkin. Voiko siis vika olla jossain muualla? Koska itunes synkronoi nuo mutta iphonen näytöllä olevien kuvakkeiden alla lukee jokaisessa asennus...
nos itten on asennus kesken. huono kenttä vai useampia asennuksia yhtäaikaa. hyvällä 3g verkolla pitäis asentua hetkessä.

[QUOTE="Hanna";25135055]Osaattekos neuvoa miten iPhoneen saa yhteensopivuusnäkyvyyden?[/QUOTE]

mitähän tuo olis käytännössä ?

Yhteistyössä