isä isäkuukaudella ja äiti töissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BIUKU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

BIUKU

Vieras
Miten teillä on mennyt tuo aika? :D Siis jos olette olleet töissä ja isä kotona lasten kanssa? Mä oon nyt viikon ajan ollut töissä ja isäntä lasten kanssa kotona. Huomaan nyt sen miten ihanaa olis tulla töistä puhtaaseen kotiin jossa ruoka tuoksuu :D No ei ihan sellasta ole... Ja aikoinaan mies valitti asiasta mulle kun tuli töistä kotiin että vois olla jotain ruokaa valmiina tms. Minä aina vedin herneet nenää "hei, en tod. kerkee nyt..."- asenteella. No ehkäpä laitan vähän asennetta kuntoon kun mies lähtee takas töihin :D :D

Meillä oli isä 5kk vanhempainvapaalla. Hyvinä päivinä oli ostanut eineksiä jääkaappiin... Ei tod. siivonnut, pyykkiä pesi kyllä. Yritimme tästä keskustella, mutta ei oikein yhteistä säveltä löytynyt.

joo meillä oli aikalailla samanlaista. Mies oli isäkuukaudella tammikuussa ja minä palasin työhöni. Kun illalla laahustin väsyneenä kotiin niin talo oli sekaisin kuin hullun mylly... Lapset oli hoitanut kiitettävästi mutta auta armias kun piti alkaa vielä siivoaan niitä sotkuja iltamyöhään :) Onneks meni tuo aika nopeasti ohi. Nautin työstäni paljon mutta kotiäitinä taidan pysyä vielä jokusen aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja järkihän sen jo sanoo:
ei se miehen paikka ole kotona.

No joo mutta useimpa ne on taloudellisia syitä, miksi näin tehdään...

Ei meilläkään ukko siivoa. me ollaan molemmat töissä oltu nyt noin kaksi kuukautta ja lapset tarhassa. Minä siivoan arkena, mies hoitaa suursiivoukset aina viikonloppuisin....

kellä on noin typeriä miehiä jotka ei arkena siivoa? Tai laita ruokaa? No kenkää joutais saaha. Olen minäkin töissä ollu ja mies kotona mutta ei koskaan ole moitittavaa ollu.

Yhteistyössä