Isä kävi just..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sitruuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sitruuna

Aktiivinen jäsen
22.05.2004
2 393
1
38
Hän oli tänään koittanut kaksi kertaa soittaa.

Lähetin hänelle kohteliakkaan viestin, jossa ilmoitin että miltä minusta tuntuu se että kun hän ei oo juuri lasteni kanssa tee mitään, valittaa, ja haukkuu vain.

Hän tuli sisälle, ja alkoi valittamaan että mua alkoi vituttaa toi viesti..!!!! :headwall: :headwall:

Sanoi, että kyllä HÄNKIN pärjäsi hyvin kolmen lapsen kanssa - ihan yksinään ihan helposti... :headwall:

AARRGGHH!!! |O

Niin ja oli selvinpäin, niinkuin on aina.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
:hug: Voi paska. No, kyllä sinä tiedät miten asiat oikeasti ovat. Olishan se kiva jos toisen vois saada ymmärtämään. Mutta kun ei niin ei.

Mä lähetin sille viestin, jossa kerroin senkin että on raskasta kun ei oo ystävää.. Ja miehen kanssa menee välillä huonosti jne.
Tuli tänne haukkumaan miestäni, ja pätemään itteään.

:headwall: :headwall: :headwall:

vähän vaikea kun ei tiedä mitään taustoja teidän tapauksesta.. onko teillä sitten aina ollut huonot välit isän kanssa? onko äitis elossa ja kuvioissa? Miksi se sinulle räyhää ja tahtoo mieltä pahoittaa? Meillä ukko on kännissä tuommoinen mutta selvänä tosi hyvä tyyppi.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
vähän vaikea kun ei tiedä mitään taustoja teidän tapauksesta.. onko teillä sitten aina ollut huonot välit isän kanssa? onko äitis elossa ja kuvioissa? Miksi se sinulle räyhää ja tahtoo mieltä pahoittaa? Meillä ukko on kännissä tuommoinen mutta selvänä tosi hyvä tyyppi.

Ei oo äitiä. isä on aina tollanen ollut, lisäksi aina on keskeyttänyt mun puheeni.. Jos jollekki jotain oon puhumassa, niin tahallaan keskeyttää - että se osaa ärsyttää..

Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:
Mun isä katsoi parhaammaks haukkua ja syyllistää mua lapsuuden asioista, joihinka en todellakaan voi olla syyllinen.

isä kans syyllisti mua, että miten mä kehtaan hänelle tolleen sanoa.. Vetosi siihen kun hän huolehti minusta kun olin pieni. :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

:laugh: :laugh: mun isä ei ole nähnyt isompaa tyttöä kuin kolme kertaa ja tätä nuorimmaista ei ollenkaan. Ihania nuit biologiset isät. Onneksi on huippuhyvä isä (isäpuoli), joka on kiinnostunut näistä tytöistä eikä erottele heitä muista serkuista. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:

Ei oo äitiä. isä on aina tollanen ollut, lisäksi aina on keskeyttänyt mun puheeni.. Jos jollekki jotain oon puhumassa, niin tahallaan keskeyttää - että se osaa ärsyttää..

Munkin äiti on kuollut. Äitipuoli on.

Mun isä katsoi parhaammaks haukkua ja syyllistää mua lapsuuden asioista, joihinka en todellakaan voi olla syyllinen.

isä kans syyllisti mua, että miten mä kehtaan hänelle tolleen sanoa.. Vetosi siihen kun hän huolehti minusta kun olin pieni. :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Ihan samat jutut

Munkin äiti on kuollut. Äitipuoli on.

Meillä on päinvastaisesti.

Mun äiti on kyllä elossa, mutta en oo sitä ikinä nähnyt. Vanhemmat erosivat kun olin vuoden ikäinen.. Eikä sen jälkeen oo yhteyttä ottanut.
Mä oon siihen koittanut joskus yhteyttä ottaa, eli minun on tarvinut kaivaa hänen tietonsa jostain.. Mut enään en löydä, kun en tiedä sen sukunimeä.. Menee naimisiin niin hurjaa vauhtia.. etten pysy perässä sukunimestä.
Ois se mahtavaa edes kerran hänet nähdä,mut vaikeaa kun ei sitä kiinnosta.
Ja aivan ihana äitipuoli, kuoli viime vuonna, hän oli sellainen ihana ihminen...:(

Yhteistyössä