isä tai äiti kotona ja lapset hoidossa, millainen hoitoaika?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meidän pojan tarha alkaa jo ens maanantain ja se on sen saman ajan tarhassa kun olisin töis pidän ite vielä viikon vapaata.. eli 8.00- 16.00 koska sit ei saanu vaihtaa. olisin halunu ton viikon vaan esim 8.00-12.00 mut sit sen olis pitäny olla koko elokuu noin ja se ei taas käy koska oon ite sit töis 11pv eteenpäin
 

Yhteistyössä