Isäkuukaudesta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pamppelsson
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pamppelsson

Aktiivinen jäsen
12.06.2006
20 482
6
38
Miten voin laskea milloin mies voisi pitää isäkuukauden?
Hitto mä en tajua noista mitään ja pitäis vissiin töihin ilmoittaa että olen silloin lomalla..
Eli mulla oli laskettu aika 5.10-07, tyttö syntyi 6.10. Minkä mukaan toi menee ja mitähäh?
Osaako joku auttaa?

no meillä poika synty 15.2.07, mies oli isäkk mun vanhempainloman 2 viimestä viikkoa + 2 viikkoa siihen päälle, eli oisko se ollu aika tarkkaan 9.11-8.12..

eli sun pitää laittaa se lappu kelaan et haluutte sen isäkk pitää, niin kela katkasee sun loman sit 12 pvää aikasemmin ja siirtää ne päivät isälle. isäkk voi myös siirtää jos ei halua pitää sitä heti.

http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/160404102920MH?openDocument
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/110701154349EH?openDocument
kato oisko tuolta mitään apuja saatavissa.

Kun mä en tajua mistä saan tietää milloin mulla alkaa koko hemmetin vanhempainrahakausi, ja milloin se loppuu, ja milloin alkaa hoitovapaa??

muoks. ja lasketanko lauantait noissa jutuissa arkipäiviksi??

eiks sulle oo tullu mitään lappuja / päätöksiä kotiin? :o niissä ne tiedot on. ja meille ainakin tuli siitä isäkk ihan laput kotiin kans. ja juu la on arkipvä. jos pääset kelan asiointipalveluun niin sieltäki luulis näkevän noi sun vanhempainvapaat.

Alkuperäinen kirjoittaja Rekka-Paula:
eiks sulle oo tullu mitään lappuja / päätöksiä kotiin? :o niissä ne tiedot on. ja meille ainakin tuli siitä isäkk ihan laput kotiin kans. ja juu la on arkipvä. jos pääset kelan asiointipalveluun niin sieltäki luulis näkevän noi sun vanhempainvapaat.

Onhan ne laput tullu joskus ikuisuuksia sit :ashamed:
Mut oot nero, tietty ne näkee Kelan asiointipalvelusta!!! Jee, vitsi kun oma pää toimis edes joskus ilman palstalaisten apua :headwall: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Kun mä en tajua mistä saan tietää milloin mulla alkaa koko hemmetin vanhempainrahakausi, ja milloin se loppuu, ja milloin alkaa hoitovapaa??

muoks. ja lasketanko lauantait noissa jutuissa arkipäiviksi??

Katsoppa Kelan sivuilta, tuolta asiontipalvelun kautta kun kirjaudut pankkitunnuksilla sisään, näet ainakin sen milloin sun vanhempainrahakausi päättyy.

Uusimmat

Yhteistyössä