Alkuperäinen kirjoittaja HahhahHauska :D:kävelevä kikkeliOnneksi ei ole mistään puskasta tullut mun kimppuun.
![]()
varo vaan,sit se häätää sut kaupungista,koska sattuu olemaan kunnanvaltuutetun kikkeli
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HahhahHauska :D:kävelevä kikkeliOnneksi ei ole mistään puskasta tullut mun kimppuun.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nea-01:Alkuperäinen kirjoittaja HahhahHauska :D:kävelevä kikkeliOnneksi ei ole mistään puskasta tullut mun kimppuun.
![]()
varo vaan,sit se häätää sut kaupungista,koska sattuu olemaan kunnanvaltuutetun kikkeli![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Helekutti, pitääkö tässä nyt alkaa kadulla kävellessään pälyilemään olkansa yli ettei kävelevä/lentävä kunnanvaltuutetun kikkeli hyökkää kimppuun |O :'(
Kovin on pitkä tikku tainnu olla. Tai sitten se nainen otti ja varasti äijän aamuisen viilipurkin.Alkuperäinen kirjoittaja Nea-01:ai taas tämä :headwall:
mutta muistakaa,että tällä isällä ei ole osaa eikä arpaa tähän lapsentekoon,kaikki naisen syytä.isä ei koskis pitkällä tikullakaan![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Helekutti, pitääkö tässä nyt alkaa kadulla kävellessään pälyilemään olkansa yli ettei kävelevä/lentävä kunnanvaltuutetun kikkeli hyökkää kimppuun |O :'(
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja HahhahHauska :D:kävelevä kikkeliOnneksi ei ole mistään puskasta tullut mun kimppuun.
![]()
![]()
:|
Alkuperäinen kirjoittaja Mietteitä:Jokohan ap on saanut järkeä päähänsä ja tajunut kuin niitä vauvoja oikein tulee. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja AdaAntony:huij, ennemmin mua pelottas jos sanosit et isäs on joku moottoripyöräjengiläinen mutta että ihan kunnanvltuutettu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kräm:Alkuperäinen kirjoittaja AdaAntony:huij, ennemmin mua pelottas jos sanosit et isäs on joku moottoripyöräjengiläinen mutta että ihan kunnanvltuutettu![]()
No niinpä!! Be afraid. Be very afraid.
![]()