Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:No onhan sulla ihastuttavat ajatukset tästä maailmasta, mut vaikka kuinka leimaisit mut sovinistiksi, niin niitä petturimaisia naisia ja ilkeitä naisia riittää kyllä.
Mitäs mieltä sinä olet niistä naisista, joista kerroin, jotka vasten halukkaiden isien, avopuolisoidensa tahtoa tekivät abortit? Molemmat suhteet yllättäin päättyivät eroon.
Entäs se nainen joka väitti hoitavansa ehkäisyn ja ei niin tehnytkään oikeasti ja nyt kohdussa kasvaa lapsi, jota isä ei todellakaan halua, mutta sydämellisyyttään aikoo kuitenkin vastuunsa kantaa? Tosin hän on kuin maansa myynyt, kyllä ei-toivottu lapsi pilaa elämän monella tapaa kun häntä ei ole haluttu ja suunniteltu. Niin ikävä kuin se tosiasia onkin.
Jos nämä kolme tapausta on tässä mun tuttavapiirissä, niin kuinka yleistä tää loppupeleissä onkaan?
Enkä muuten tiedä yhtään sellaista tapausta, jossa isä olisi jättänyt raskaana olevan vaimonsa tai perheensä kun lapsi on suunniteltu.
Tytsi ei näihin sit vastannu....
No olen sitä mieltä, että naisella on oikeus tehdä abortti, vaikka mies sitä vastustaisikin. Mielestäni se on ihan itsestäänselvää, vaikka surullista tietysti miesten kannalta. Ja olen senkin moneen otteeseen sanonut, että on törkeää jättää pillerit salaa pois, arvostan kuitenkin miestä joka ottaa vastuuta lapsesta naisen huijauksesta huolimatta.
Tämä, kasonaismoralismia!?