V
vieras
Vieras
Eihän ole sitä sorttia että saa raivarit jos annat ymmärtää muttet anna? Ettet joutuis vaaraan? Jos se pimahtaa? Varovasti :hug: mutta etköhän sä itse huomaa, mitä uskaltaa ja mitä ei.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eihän ole sitä sorttia että saa raivarit jos annat ymmärtää muttet anna? Ettet joutuis vaaraan? Jos se pimahtaa? Varovasti :hug: mutta etköhän sä itse huomaa, mitä uskaltaa ja mitä ei.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:nyt on valkosipulipatonki vedetty naamaan enkä taatusti pese hampaitani :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:nyt on valkosipulipatonki vedetty naamaan enkä taatusti pese hampaitani :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:![]()
Tuuhan sit kertomaan kui kävi
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:noniin, nyt on treffattu ja ihan kivanoloinen se oli =)
voisin harkita antavani sille elämänsä parasta seksiä ja heivata sitten pellolle.
nyt ei edes pussattu :kieh: :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja m:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:noniin, nyt on treffattu ja ihan kivanoloinen se oli =)
voisin harkita antavani sille elämänsä parasta seksiä ja heivata sitten pellolle.
nyt ei edes pussattu :kieh: :saint:
mut jos se on tietyn luontoinen ni se ei tod. ois mikään kosto!
Kerkesit ensin ja vähän tiivistetymmässä muodossa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ompas täällä lapsellista porukkaa
Alkuperäinen kirjoittaja mii:Siis ootteko te oikeasti aikuisia ihmisiä?
Ja oikeasti kannatte kaunaa jostain ala-asteella tapahtuneesta?
Poikahan oli täys lapsi silloin ja nyt aikuinen.
Eiköhän hänen arvomaailmansa ole ehtinyt muuttua moneen kertaan?
Onko teidän mielestä ihan oikein kostaa jotain parikymmentä vuotta sitten tapahtuneita, lapsen tekemiä juttuja?
Ap on kyllä todella lapsellinen, jos tosissaan ajattelee kostamista.
Sä olet aikuinen ihminen (?) ja aiot laskeutua samalle tasolle, mitä tuo mies oli joskus kauan kauan aikaa sitten.
Annatkin kyllä tosi aikuisen ja kypsän kuvan itsestäsi.
Jätkäkin, opettaja, onko susta todella oikein kostaa koulukiusaamista? Eikö se ole sellainen asia, jonka kierre pitäisi lopettaa alkuunsa, eikä jäädä hautomaan aikuisikään asti?
Ei ole tervettä vaalia kostoa lapsuudesta aikuisikään asti!
Alkuperäinen kirjoittaja mii:Siis ootteko te oikeasti aikuisia ihmisiä?
Ja oikeasti kannatte kaunaa jostain ala-asteella tapahtuneesta?
Poikahan oli täys lapsi silloin ja nyt aikuinen.
Eiköhän hänen arvomaailmansa ole ehtinyt muuttua moneen kertaan?
Onko teidän mielestä ihan oikein kostaa jotain parikymmentä vuotta sitten tapahtuneita, lapsen tekemiä juttuja?
Ap on kyllä todella lapsellinen, jos tosissaan ajattelee kostamista.
Sä olet aikuinen ihminen (?) ja aiot laskeutua samalle tasolle, mitä tuo mies oli joskus kauan kauan aikaa sitten.
Annatkin kyllä tosi aikuisen ja kypsän kuvan itsestäsi.
Jätkäkin, opettaja, onko susta todella oikein kostaa koulukiusaamista? Eikö se ole sellainen asia, jonka kierre pitäisi lopettaa alkuunsa, eikä jäädä hautomaan aikuisikään asti?
On todellakin kiusattu, mulla ei ollut koko kouluaikana yhtäkäänoikeaa ystävää. Tiedän todellakin miltä tuntuu olla kiusattu. Mutta siltikään en halua kostaa kiusaajilleni, he olivat lapsia silloin. Nykyään olen joitakin tavannut ja ovat ihan tavallisia aikuisia, tuskin edes muistavat kiusaamistaan.Alkuperäinen kirjoittaja Marsupilami--:Ja harmaita huutelijoita ei ilmeisesti ole kiusattu koulussa?
Alkuperäinen kirjoittaja mii:Jätkäkin, opettaja, onko susta todella oikein kostaa koulukiusaamista? Eikö se ole sellainen asia, jonka kierre pitäisi lopettaa alkuunsa, eikä jäädä hautomaan aikuisikään asti?
No anteeksi jos olen erehtynyt. Mutta ihmettelen silti tätä kostonhimoa noin vanhasta asiasta.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:[
Miten ihmeessä sinä olet saanut päähäsi, että minä olisin opettaja?!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja mii:Jätkäkin, opettaja, onko susta todella oikein kostaa koulukiusaamista? Eikö se ole sellainen asia, jonka kierre pitäisi lopettaa alkuunsa, eikä jäädä hautomaan aikuisikään asti?
En ole ottamassa mitään elämää suurempaa kantaa koulukiusaamiseen, jos satuin tähän ketjuun vastaamaan. Esitin vain aika huvittavan(minun mielestäni) esimerkin, miten voisi saada jonkun pilan tehtyä jollekin.
Myönnän, huumorini on joskus aika erikoista.
Mutta sitä en suostu myöntämään, että en olisi aikuinen ja kasvanut irti kouluajoistani.
En ole osallistunut tässä(kään) ketjussa mihinkään ihmeelliseen ajojahtiin fjongan mahdollista kiusaajaa kohtaan, en hautonut kostosuunnitelmia myöhään yöhön, en menetä myöskään yöuniani tämän ketjun vuoksi.
Jos et huumoripitoista tekstiä erota kaikista näistä vastauksista, silloin sinä taidat olla väärässä ketjussa.
Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Miten ihmeessä sinä olet saanut päähäsi, että minä olisin opettaja?!![]()
Asiasta kukkaruukkuun... mä oon ja luullut että sä olet opettaja.
Alkuperäinen kirjoittaja mii:No anteeksi jos olen erehtynyt. Mutta ihmettelen silti tätä kostonhimoa noin vanhasta asiasta.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:[
Jotenkin ymmärtäisin, jos kyseessä olisi aikuisiällä tapahtunutta kiusaamista, mutta aikuinen ihminen/aikuiset ihmiset suunnittelevat kostoa jostain,jota lapsi on tehnyt.
Ei tarvitse ihmetellä, jos kouluissa on koulukiusaamiskierre.