iskin sitten netissä vanhan kiusaajani ala-asteelta ja tänään treffit...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eihän ole sitä sorttia että saa raivarit jos annat ymmärtää muttet anna? Ettet joutuis vaaraan? Jos se pimahtaa? Varovasti :hug: mutta etköhän sä itse huomaa, mitä uskaltaa ja mitä ei.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eihän ole sitä sorttia että saa raivarit jos annat ymmärtää muttet anna? Ettet joutuis vaaraan? Jos se pimahtaa? Varovasti :hug: mutta etköhän sä itse huomaa, mitä uskaltaa ja mitä ei.

no jos pimahtaa mä olen varoittanut et mulla on musta vyö penispotkuissa :saint:

noniin, nyt on treffattu ja ihan kivanoloinen se oli =)
voisin harkita antavani sille elämänsä parasta seksiä ja heivata sitten pellolle.
nyt ei edes pussattu :kieh: :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
voisin harkita antavani sille elämänsä parasta seksiä ja heivata sitten pellolle.

mut jos se on tietyn luontoinen ni se ei tod. ois mikään kosto!

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:

mut jos se on tietyn luontoinen ni se ei tod. ois mikään kosto!

niin. ja sittehän se vaan naureskelis ympäri kyliä että heh, saimpas siltäki, on se melekonen huora....

joo, on nuita nuijia tavattu ihan liian paljon... :/

Siis ootteko te oikeasti aikuisia ihmisiä?
Ja oikeasti kannatte kaunaa jostain ala-asteella tapahtuneesta?
Poikahan oli täys lapsi silloin ja nyt aikuinen.
Eiköhän hänen arvomaailmansa ole ehtinyt muuttua moneen kertaan?
Onko teidän mielestä ihan oikein kostaa jotain parikymmentä vuotta sitten tapahtuneita, lapsen tekemiä juttuja?
Ap on kyllä todella lapsellinen, jos tosissaan ajattelee kostamista.
Sä olet aikuinen ihminen (?) ja aiot laskeutua samalle tasolle, mitä tuo mies oli joskus kauan kauan aikaa sitten.
Annatkin kyllä tosi aikuisen ja kypsän kuvan itsestäsi.

Jätkäkin, opettaja, onko susta todella oikein kostaa koulukiusaamista? Eikö se ole sellainen asia, jonka kierre pitäisi lopettaa alkuunsa, eikä jäädä hautomaan aikuisikään asti?
Ei ole tervettä vaalia kostoa lapsuudesta aikuisikään asti!

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Onko teidän mielestä ihan oikein kostaa jotain parikymmentä vuotta sitten tapahtuneita, lapsen tekemiä juttuja?
Sä olet aikuinen ihminen (?) ja aiot laskeutua samalle tasolle, mitä tuo mies oli joskus kauan kauan aikaa sitten.

Jätkäkin, opettaja, onko susta todella oikein kostaa koulukiusaamista? Eikö se ole sellainen asia, jonka kierre pitäisi lopettaa alkuunsa, eikä jäädä hautomaan aikuisikään asti?

Täysin samaa mieltä

jälleen kerran huomaan peesailevani sinnuu....

Alkuperäinen kirjoittaja Marsupilami--:
Ja harmaita huutelijoita ei ilmeisesti ole kiusattu koulussa?
On todellakin kiusattu, mulla ei ollut koko kouluaikana yhtäkäänoikeaa ystävää. Tiedän todellakin miltä tuntuu olla kiusattu. Mutta siltikään en halua kostaa kiusaajilleni, he olivat lapsia silloin. Nykyään olen joitakin tavannut ja ovat ihan tavallisia aikuisia, tuskin edes muistavat kiusaamistaan.
Jos mun lapsia kiusataan koulussa, haluan selvittää asiat heti, ettei ne jää vaivaamaan. Olen iloinen, että itse olen päässyt asiasta yli, vaikka ikinä en uskaltanut kenellekään kertoa, että mua kiusattiin. (ja siis 3.luokasta lähtien, ihan yläasteen loppuun saakka)

Miten ihmeessä sinä olet saanut päähäsi, että minä olisin opettaja?! :o

En ole ottamassa mitään elämää suurempaa kantaa koulukiusaamiseen, jos satuin tähän ketjuun vastaamaan. Esitin vain aika huvittavan(minun mielestäni) esimerkin, miten voisi saada jonkun pilan tehtyä jollekin.
Myönnän, huumorini on joskus aika erikoista.
Mutta sitä en suostu myöntämään, että en olisi aikuinen ja kasvanut irti kouluajoistani.

En ole osallistunut tässä(kään) ketjussa mihinkään ihmeelliseen ajojahtiin fjongan mahdollista kiusaajaa kohtaan, en hautonut kostosuunnitelmia myöhään yöhön, en menetä myöskään yöuniani tämän ketjun vuoksi.

Jos et huumoripitoista tekstiä erota kaikista näistä vastauksista, silloin sinä taidat olla väärässä ketjussa.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
[

No anteeksi jos olen erehtynyt. Mutta ihmettelen silti tätä kostonhimoa noin vanhasta asiasta.
Jotenkin ymmärtäisin, jos kyseessä olisi aikuisiällä tapahtunutta kiusaamista, mutta aikuinen ihminen/aikuiset ihmiset suunnittelevat kostoa jostain,jota lapsi on tehnyt.
Ei tarvitse ihmetellä, jos kouluissa on koulukiusaamiskierre.

En ole ottamassa mitään elämää suurempaa kantaa koulukiusaamiseen, jos satuin tähän ketjuun vastaamaan. Esitin vain aika huvittavan(minun mielestäni) esimerkin, miten voisi saada jonkun pilan tehtyä jollekin.
Myönnän, huumorini on joskus aika erikoista.
Mutta sitä en suostu myöntämään, että en olisi aikuinen ja kasvanut irti kouluajoistani.

En ole osallistunut tässä(kään) ketjussa mihinkään ihmeelliseen ajojahtiin fjongan mahdollista kiusaajaa kohtaan, en hautonut kostosuunnitelmia myöhään yöhön, en menetä myöskään yöuniani tämän ketjun vuoksi.

Jos et huumoripitoista tekstiä erota kaikista näistä vastauksista, silloin sinä taidat olla väärässä ketjussa.

Asiasta kukkaruukkuun... mä oon ja luullut että sä olet opettaja.

Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:

Asiasta kukkaruukkuun... mä oon ja luullut että sä olet opettaja.

Onko jätkä sitten joku koulunkäyntiavustaja tms. Usein kuitenkin kertoo tapahtumia, miten "meillä koulussa tänään..."

[

No anteeksi jos olen erehtynyt. Mutta ihmettelen silti tätä kostonhimoa noin vanhasta asiasta.
Jotenkin ymmärtäisin, jos kyseessä olisi aikuisiällä tapahtunutta kiusaamista, mutta aikuinen ihminen/aikuiset ihmiset suunnittelevat kostoa jostain,jota lapsi on tehnyt.
Ei tarvitse ihmetellä, jos kouluissa on koulukiusaamiskierre.

Kostamiseen en minäkään usko missään tapauksessa. Yritin nyt vain saada pointtini siinä mielessä ymmmärretyksi, että minä en ole tässä kostamassa yhtikäs mitään. Satuin vain vastaamaan tähän ketjuun kierolla huumorillani. :/ Ikävää, kun kaikki otetaan aina niin kirjaimellisesti -tai jopa halutaan ymmärtää väärin. :/

Yhteistyössä