Iso ikäero

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Outoa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Outoa?

Vieras
Moi kaikki,

Saisinko mielipiteitä seuraavaan asiaan:
Olen 35-vuotias nainen ja tapailen 57-vuotiasta miestä.
Eli hän on minua 22v vanhempi.

Meillä synkkaa tosi hyvin. On samoja mielenkiinnon kohteita ja ollaan samalla alalla töissä.

Mua vaan häiritsee toi ikäero.

Mielipiteitä?

Niin mä oon miettinytkin.
Ja oon ajatellut että kun tässä kuitenkin aikuisia ollaan, niin mitä tuo ikäero haittaa?

Molemmilla lapset tehty.

Miesystävälläni on jo lasten lapsiakin! :D

Lisää mielipiteitä?

• Tykkää
Reactions: Softy
Sama kait se on mitä me muut ikäerostanne ajatellaan.

Eikö olennaisinta ole se, että itse viihdyt suhteessanne olipa ikäero mitä tahansa?

Joten - mikä sinua siinä sitten häiritsee?

Mielestäni on ihan asiallista miettiä myös tulevaa. Puolisosi vanhenee paljon sinua aikaisemmin ja todennäköisesti joudut häntä hoitamaan. On hyvä ottaa asia huomioon. Sinulla olisi vielä menoja haluja ja miehesi on vanhus ja hän ei jaksa enää.

En ole löytänyt varakasta miestä.

Mutta olen löytänyt sellaisen älyllisen ja henkisen yhteyden toiseen ihmiseen mitä en tiennyt olevan olemassa.

En olisi ikinä voinut kuvitellakaan kiinnostuvani tuon ikäisestä miehestä. En ikinä.
Olen itse ihmetellyt suuresti esim erika ja danny-ilmiötä (ja ihmettelen edelleen).

Mutta tässä olen. Ja näin tunnen.

Kertoisitko tästä enemmän.
Tarvitsisin nyt todella kuulla.
Tiedän että olen aika heikko mielessäni kun haen ratkaisua tilanteeseen myös itseni ulkopuolelta. Siis omien ajatusteni ulkopuolelta.

Tarvitsisin peilejä siitä että tämmöinen voisi onnistua.

Olen 38 vuotias ja minulla on suhde 61 vuotiaaseen mieheen. Ihana ihminen on. Tunnettu töiden kautta vuosia, ihastuin ja minä tein aloitteen. Olemme nyt rakastuneita. Ikäero ei meitä haittaa. Suhteemme ei ole yleisessä tiedossa. Lähimpäni tietävät mm. parhaat ystäväni, sisarukseni ja äitini. Paheksuntaa odotettavissa muualta käsin.

Yhteistyössä