Iso perhe "itsekkäistä" syistä - se on hauskaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uskonnoton äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uskonnoton äiti

Vieras
Onko täällä ihmisiä joilla on suuri perhe? Olen aina pitäny lapsista ja meille on siunaantunut ´kuusi lasta. Mikä on ihanampaa kun koti täynnä lapsia? Tykkään siitä kun on elämää ja ääntä ympärillä, tulisin hulluks jos pitäs elää yksin ja vain itselle.

Meillä ei mikään uskonto ole syynä vaan iihan vain se että iloitsemme lapsista valtavasti!

meilläkin neljä lasta, 17,14,9 ja 5 vuotiaat, kyllähän sitä vipinää ja vilskettä riittää. Joskus tuntuu että murkut ja uhmaikäiset ei mahdu samaan perheeseen, mutta tilanne on nyt tämä ja hyviäkin hetkiä tietenkin on!

3 lasta ja voi v*** olen täynnä tätä tappelua ja kinaamista :kieh:
En olis tehnyt yhtään, jos olisin tämän tiennyt...

Kuinka helppoa olisikaan kun voisi elää vain itselleen :xmas:

En aikonut isoa perhettä tehdä ja sain ensimmäisen vasta vajaa 30-vuotiaana, nyt on kolme mukavaa lasta ja neljättä toivon. Minusta on tosi ihana, kun kotona on menoa ja meininkiä. Kaikki lapset yhtä rakkaita. Tuntuu, että iso perhe on rikkaus eikä taakka. Koen haluni saada lapsia "hurahduksena", jota ei voi ihmeemmin selittää. Minusta tämä on vain sitä elämää, mikä on elämisen arvoista. Mies on samaa mieltä ja tuntuu että parisuhtemmekin sen kun paranee.

[QUOTE="väsynyt";24830563]3 lasta ja voi v*** olen täynnä tätä tappelua ja kinaamista :kieh:
En olis tehnyt yhtään, jos olisin tämän tiennyt...

Kuinka helppoa olisikaan kun voisi elää vain itselleen :xmas:[/QUOTE]

Ei 3 lasta oo iso perhe.

Kyllä kait lestadiolaisetkin lapsiaan rakastaa ja niitä haluaa. ???? Lapsen hoitmainen ja kasvattaminen on senverran vastuullista ja voimia kysyvää puuhaa että tuskin siihen lähtee jos ei itse sitä todella halua!

[QUOTE="Cilla";24830651]En aikonut isoa perhettä tehdä ja sain ensimmäisen vasta vajaa 30-vuotiaana, nyt on kolme mukavaa lasta ja neljättä toivon. Minusta on tosi ihana, kun kotona on menoa ja meininkiä. Kaikki lapset yhtä rakkaita. Tuntuu, että iso perhe on rikkaus eikä taakka. Koen haluni saada lapsia "hurahduksena", jota ei voi ihmeemmin selittää. Minusta tämä on vain sitä elämää, mikä on elämisen arvoista. Mies on samaa mieltä ja tuntuu että parisuhtemmekin sen kun paranee.[/QUOTE]

Onnea ja iloa sinulle ja perheellesi! Itse en osaa haaveilla vielä mistään, kun on vasta ensimmäinen raskaus menossa.
t. ensimmäistä odottava

[QUOTE="Lentokala";24830670]Kyllä kait lestadiolaisetkin lapsiaan rakastaa ja niitä haluaa. ???? Lapsen hoitmainen ja kasvattaminen on senverran vastuullista ja voimia kysyvää puuhaa että tuskin siihen lähtee jos ei itse sitä todella halua![/QUOTE]

Ihan varmasti useimmat lestadioalisetkin rakstaa lapsiaan.

Mutta eivät he hanki suurperhettä siksi että heistä kaikki sitä elämäänsä haluaisivatja rakastaisivat lapsia.

Meillä on 7,5,4,1 vuotiaat lapset ja yks on tulollaan, eikä edusteta mitää erityistä uskontokuntaa tai herätysliikettä ;) Lapset on elämän suola ja meistä on ihanaa kun on talo täynnä ääntä ja elämää. Jokaisena päivänä meidän talosta kuuluu naurua, itkua, leikkiä ja riemua..toisinaan karjuvan leinojaemon ääni.. Päivääkään en vaihtais pois.

[QUOTE="väsynyt";24830802]Ei kait nykypäivänä olekaan, mutta välillä tuntuu kuin talossa olisi 6 lasta...[/QUOTE]

Kun lapset ovat vilkkaita ja vauhtia riittää niin silloinhan he ovat terveitä. :) Saahan siitä myös onnea ja iloa heitä seuratessa ja huuoltaessa vaikka se onkin välillä tosi rankkaa.

Yhteistyössä